StoryEditorOCM
BiznisANALIZA GODINE

Hrvatsko 'čudo' sve teže diše: godinu za nama hrvatski turizam pamtit će po suočavanju s istinom i konkurencijom. Neumjerenost je donijela prve naplate, a pravu cijenu tek bismo mogli platiti

1. siječnja 2020. - 12:51

Teško je sjetiti se pridjeva koji dosad već nije upotrijebljen u opisivanju protekle turističke godine u Hrvatskoj. Te je bila izazovna, pa neizvjesna, turbulentna, pa zahtjevna, nepredvidiva, razočaravajuća, zadovoljavajuća, odlična, rekordna... I na kraju svega, većina koja sve to sluša i promatra još uvijek se pita: pa kakva je stvarno bila ta sezona u Hrvatskoj?

E, pa teško će se saznati, jer oni kojima je bila odlična mudro šute da im inspekcije i poreznici ne bi zagorčali život. Oni koji njom nisu baš prezadovoljni ne žale se javno jer su svjesni da su olako procijenili stanje na tržištu, pa im je bolje šutjeti nego priznati poslovnu površnost.

Potpuno nezadovoljni moraju šutjeti da se ne vidi koliko su promašili u cjenovnoj i tržišnoj politici. Glasni u razoča...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. studeni 2024 18:19