Koriste li trgovci pojam "akcija" kad treba i kad ne treba? Mizerni popusti na kojima se ponekad nađu određeni prehrambeni proizvodi ne bi se, naime, smjeli svrstavati pod akcijsku prodaju ako se želi zadržati pošten odnos prema kupcima.
Primjera radi, jedan trgovački lanac ovih dana reklamira veliku akciju na žitne pahuljice s okusom cimeta koje su sa 6,99 kuna snižene na 6,29 kuna, odnosno za "čak" 70 lipa!
Drugi trgovac oglašava jeftiniji kefir, kupnjom kojeg će kupci uštedjeti čak 60 lipa (proizvod je s 3,59 kuna snižen na 2,99 kuna), dok je treći lanac jogurt svoje robne marke velikodušno snizio za 30 lipa (s 1,89 na 1,59 kuna)...
- Akcije koje se ne smiju propustiti! Šalim se, naravno... Reklamiranjem takve ponude trgovci jednostavno vrijeđaju nas kupce. Time oni ne k...