Kako izmjeriti vrijednost brenda i koliko vrijedi njegov nematerijalni dio, trebamo li graditi brend ili ga raditi, kako se boriti s globalnim brendovima, kako nastaju, nestaju i traju novi brendovi i jesmo li u zadnjih 20 godina napravili nove brendove ili pozicioniramo stare, o tim temama govorilo se na Zagreb brend forumu 2018., koji je održan 9. svibnja 2018. na Zagrebačkom velesajmu u Zagrebu.
Suština brenda je emocija. Brendovi nastaju u glavama, a proizvodi u tvornicama. A da bi nešto postalo brend, mora se ustaliti i potvrditi na tržištu, pojasnio je direktor Zagreb brend foruma Darko Buković.
"Otvoreni razgovori, kroz četiri panela sa 28 uglednih govornika - stvaratelja novih vrijednosti, temeljem su mogućnosti suradnje i umrežavanja. Zato je Zagreb Brend Forum idealna pla...
StoryEditorOCM
Biznisna zagrebačkom velesajmu
'Brendove treba njegovati, razvijati i oko njih se angažirati': Zagreb brend forum okupio gotovo 400 sudionika
11. svibnja 2018. - 18:26
04
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....