Tvrtka "Primula Company" osnovana je 1994. godine i svoje poslovanje je započela kao servis za čišćenje. U početku nije bilo jamstva za uspjeh i opstanak na tržištu te nakon nekoliko početnih poslova, koje smo obavljali "krpom i metlom", shvatili smo da ako želimo opstati na tržištu moramo početi ulagati u edukaciju i osposobljavanje zaposlenika, informatizaciju te tehničku i tehnološku opremljenost, veli nam Joško Miletić, izvršni direktor tvrtke "Primula Company" te ističe kako su u tom pravcu, u svrhu poboljšanja organizacije, uveli i sustav kvalitete ISO 9001:2008.
– Naše aktivnosti od samog početka bile su usmjerene na kvalitetu posla i zadovoljstvo korisnika naših usluga, a to se samo moglo postići dobrim planiranjem i upravljanjem ljudskim i materijalnim resursi...
StoryEditorOCM
BiznisPREMIUM DALMACIJA 2017.
Kako je Primula Company od malog servisa postala respektabilno poduzeće za čišćenje: 'Kvaliteta je najvažnija, zato naše djelatnike redovito obrazujemo'
20. prosinca 2017. - 12:45
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?