Prije nego što je “recesija” ušla u svakodnevni govor najširih masa, dakle, prije nego što su tim pojmom svoje neuspjehe počeli pravdati i prodavači cvijeća i estradnjaci, ekonomski analitičari su u medijima “gostovali” gotovo isključivo u okviru specijaliziranih ekonomskih rubrika. No, ekonomske prognoze su u međuvremenu postale nešto poput bioprognoze. Ekonomski “prognostičari”, ne nužno svi s diplomom ekonomskih fakulteta, postali su posljednjih godina svojevrsne medijske zvijezde. Pogotovo oni koje znamo i kao “katastrofičare”.
Jer, baš kao što se pozorno sluša (bio)meteorologe kad najavljuju pogoršanje, tako se i ekonomiste sklone medijskom eksponiranju pozorno pratilo kad bi najavljivali godinu izlaska iz krize, o tome kako će euro pa onda posljedično...
StoryEditorOCM
BiznisONI SU SUVREMENI VRAČEVI
Doktor propast i proroci ekonomske apokalipse
2. studenog 2014. - 22:33
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?