StoryEditorOCM
Život'HOBI' ŽIVOTA

Svi znaju tko su Ella Dvornik i Sonja Kovač, jeste li čuli za Amadeu Muše? Splićanku prate milijuni i ona ozbiljno zarađuje na tome

21. svibnja 2019. - 12:25

Prije nekoliko godina pojam influencera nije ni postojao, a danas je uvriježen u našem jeziku. U reklamnim agencijama mikroinfluencerima smatraju profile koji imaju od pet do 20 tisuća followera, dok su makroinfluenceri oni s 50.000 i više pratitelja.

Da influenceri svojim objavama na društvenim mrežama mogu utjecati na ponašanje i mišljenje drugih jasno je sada svima. Na početku se gledalo samo na to koliko tko ima pratitelja, a danas više nije važan samo broj već i jedinstvenost, autentičnost te dobra komunikacija.

Današnje generacije mladih sve manje sanjaju o klasičnim karijerama, sve manje je onih koji žele postati arheolozi ili novinari, moderna vremena donijela su sasvim nova zanimanja.

Među onima o kojima prije nismo ni razmišljali ubrajamo, naravno, i influencere. ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
02. studeni 2024 18:47