StoryEditorOCM
ŽivotPukne guma, a rezerve nema

Razlog zašto rezervni kotač postaje misaona imenica u novim automobilima vrlo je jednostavan

15. travnja 2018. - 09:32

Sve više novih automobila nema rezervni kotač u serijskoj opremi, a ako ga ima, onda je to onaj manjih dimenzija, da se možete dovući do prvog vulkanizera ako vam pukne guma. 

Razlog zašto rezervni kotač postaje misaona imenica u novim automobilima vrlo je jednostavan – proizvođači žele smanjiti težinu svojih automobila i to pokušavaju štedeći na sve moguće načine.

Jedna od “genijalnih” ideja je i ukidanje rezervnog kotača i uvođenje kita za krpanje probijene gume uz pomoć kompresora i pjene; naravno, ako oštećenje nije takvo da se rupa može popuniti pjenom.

Ali također treba znati da nakon takvog načina krpanja guma više nije za uporabu jer je pjena učinila svoje unutar pneumatika, te ga treba mijenjati novim.

I sada dolazimo do odgovora na pitanje s početka teksta,...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
15. travanj 2024 20:13