ShowbizNIJE DOBRO

Maja Šuput zasula Instagram spektakularnim fotkama s Maldiva, ali nigdje ne spominje svoj poslovni krah; Prodaja mikrofona, šilterica i slastica navodno završila u blokadi i minusu

Piše L.L.
maja00

Maja Šuput sa suprugom Nenadom Tatarinom gušta na Maldivima, odakle je izvijestila o svemu, o tome kako su preživjeli nespavanje 50 sati u komadu, kako su nazdravljali šampanjcem između letova i koliko su lijepi na pješčanim plažama otočja, no ne i o tome da je njezina novootvorena tvrtka Majushka u blokadi od 4. listopada, prema podacima Poslovne Hrvatske, koje prenosi 24sata.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

0 % stresa / 100 % ljubavi ?

A post shared by majasuput (@majasuput) on

Kako se navodi, tvrtka Majushka, koja prodaje mikrofone, slušalice i slastice, 2018. je završila s minusom od 12.100 kuna.

Vlasnici Majushke su Maja i njezin suprug Nenad, koji ima i dva jedinstvena društva s ograničenom odgovornošću Dođi mami i Costa Consulting.

Za razliku od nove tvrtke, pjevačicina Šuput firma ima odlične rezultate te je lanjsku godinu završila s više od 2,2 milijuna kuna prihoda te neto dobiti od 665.000 kuna.

No Dođi mami i 'Costa Consulting od supruga Nenada, navode 24sata, nema impresivnih financijskih rezultata, jer je Consulting 2018. završio s minusom od 3500 kuna, a Dođi mami s plusom od 3200 kuna.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Honeymoon mood on ??? ( slikao konobar dok cekamo stol za veceru)

A post shared by majasuput (@majasuput) on

Maja Šuput je, međutim, u intervjuu kojeg je dala prije dva tjedna za Jutarnji s velikim ponosom govorila o uspješnosti tvrtke, iza koje stoje ona i suprug, kao i o tome kako se sjajno snašla u ulozi poslovne žene.

"Ne prođe mi dan bez nekoliko poslovnih sastanaka. Ne mogu sebi dozvoliti loše poslovanje" - ustvrdila je Maja i ispričala kako je uopće došlo do toga da prodaje mikrofone i kape pod svojim brendom.

“Na svakom koncertu doživljavam eksploziju emocija od djece koja se žele slikati, grliti, dodirnuti. Svaki put traže nešto moje, žele imati neki moj predmet, bilo što za uspomenu. Znala sam da moram imati proizvod sa svojim potpisom, ali ideja za mikrofon je došla jednu večer kad sam išla na dječji rođendan.

U dućanu s igračkama kupila sam najbolji koji je bio, iako je meni bio bez veze, i donijela kao poklon. Oduševljenje koje sam vidjela u djetetovim očima bilo je neprocjenjivo.

Vozila sam se kući i nazvala muža te mu rekla: ‘Ja moram imati svoj mikrofon. Ali ne ovakav kakav sam bila primorana kupiti, već savršeno zapakiran, lijep, genijalan mikrofon’. Taj dan je početak Majushke” - opisala je pjevačica.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by majasuput (@majasuput) on

Ubrzo je zajedno s tadašnjim zaručnikom, danas mužem Nenadom, osnovala tvrtku, u svibnju prošle godine. On se bavi strategijom poslovanja, a ona je zadužena za kreativne ideje i marketing.

“Da se razumijemo, da nema njega, ovo bi sve bila samo moja puka želja. Sve što sam zamislila pretvorio je u moguće. Nadopunjavamo se odlično, a sve svoje slobodno vrijeme koristimo za Majushku i njen napredak” - ustvrdila je Maja.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by majasuput (@majasuput) on

Ona i Nenad oformili su tim stručnjaka i krenuli u detaljnu razradu projekta koji je imao cilj kreiranja brenda koji će najbliže okarakterizirati Maju, a s druge strane zadovoljiti potrebe ciljane tržišne skupine.

“Kao prvi cilj u razradi projekta bilo je istražiti tip proizvoda koji naše tržište želi pa smo iz tog razloga odabrali jedan elektronski gadget, jedan odjevni, jedan accessorize...

Tada nismo znali koji će od tih proizvoda prepoznati tržište, ali najviše smo se i uzdali u mikrofon te se on pokazao kao najbolja ideja.

Cijena mikrofona je 365 kuna, rokovnika 150 kuna, natikača 130 kuna, a šilterica 80 kuna. Ubrzo se rodila ideja adventske kućice s kojom se Maja predstavila na zagrebačkom Adventu.

 

#MAJA šUPUT#MAJUSHKA