StoryEditor
Showbizvikend okršaj novih EMISIJa tv postaja

Dosadili nam celebrityji

Piše PSD.
11. ožujka 2008. - 15:57
Nakon rekordne gledanosti u petak od 21 posto, Celebrity RTL-a u subotu je pao na 10,4 posto, ukupno zaintrigiravši trećinu manje gledatelja nego Big Brother s anonimcima

Ako je vjerovati podacima o gledanosti dugo očekivanog televizijskog vikenda, za koji su tri dalekovidnice jedna na drugu udarile s četiri realityja i dva serijala, osmijeh na lice mogu nabaciti HTV-ovi čelnici te prvi čovjek Nove TV Siniša Svilan, dok ljudstvo RTL-a ima razloga za zabrinutost.

Istini za volju, ulazak slavnih u BB kuću u petak je imao gledanost od 21,1 posto, no tu i svi razlozi za zadovoljstvo RTL-a prestaju. No RTL-u, ali i producentskoj kući AVA, još bi teže na želudac mogla pasti gledanost dugo očekivane, skupe serije “Urota”, koja je u nedjelju bila 7,5 posto.

Na HTV-u su svoje adute mudro raspodijelili po programu i danima vikenda. Lanjska uspješnica “Zvijezde pjevaju” ostvarila je 15,2 posto gledanosti, a derbi Dinama i Hajduka 14,7 posto. No, uza svu ljepotu Tatjane Jurić, cure u utrci za karijerom modela dosegle su gledanost od 8,4 posto.

 Da, pak, HTV ima vjernu publiku, pokazala je nedjelja. Kviz “1 protiv 100” bilježi gledanost od 17,8 posto. A nakon kviza svi koji su ga gledali, čini se, ostaju uz ekrane HTV-a, pa serija Ognjena Sviličića “Stipe u gostima” bilježi 17,4 posto gledanosti.

A da serijal o Stipi ne dosegne i više, baš kao ni “Urota”, kriva je Farma Nove TV. Ulazak na blatnjavu ledinu bez struje i vode ostvario je gledanost od 15,2 posto. Siniša Svilan očito je, nakon brojnih pokušaja, našao reality koji ima prođu, pri čemu valja naglasiti da su krucijalne dvojbe na farmi, tipa ona gdje će se obavljati velika nužda, tek pred nama.

Postoci gledanosti

petak: Celebrity Big Brother RTL 21,1 posto
subota: Zvijezde pjevaju HTV 1 15,2 posto Dinamo – Hajduk HTV 2 14,7 posto Top model RTL 8,4 posto Celebrity BB RTL 10,4 posto
nedjelja: 1 protiv 100 HTV 1 17,8 posto Stipe u gostima HTV 1 17,4 posto Urota RTL 7,5 posto Farma Nova TV 15,2 posto

 

Slavni

Zašto je na mlak odaziv naišla “Urota”!? Neki tvrde da se jednostavno našla na krivoj TV postaji. No, neke brojke sugeriraju kako je otvaranje BB-a slavnih zaintrigiralo trećinu manje populacije, nego otvaranje BB s običnim smrtnicima.

 

Izdvojeno