Split polako, ali sigurno postaje cjelogodišnja destinacija, sa sve većim brojem gostiju, pogotovo u sezoni, koje je potrebno spremno dočekati. Oglašavanje smještaja, briga o popunjenosti, doček gostiju, čišćenje… Sve su to zahtjevni poslovi koje nerijetko iznajmljivači, uz svoj standardni posao i obveze, ne mogu kvalitetno obavljati.
Adriagate već 22 godine brine o kvalitetnom oglašavanju brojnih smještajnih jedinica diljem Jadrana, a maksimalnu popunjenost smještajnih jedinica omogućava im suradnja s preko 1500 svjetskih portala i agencija. Kako bi se kvaliteta usluge prema gostima, ali i prema iznajmljivačima, konstantno podizala, Adriagate je ostvario i svoju dugogodišnju ideju - ‘Full property management‘ u centru Splita.
Kome je namijenjena ova usluga?
Iznajmljivači u centru Splita sada mogu odahnuti i prepustiti kompletnu uslugu, pa i dočekivanje gostiju Adriagate-u, koji od ove godine započinje s novom uslugom - potpunog održavanja i upravljanja objektom.
Za iznajmljivače koji svoje objekte imaju u centru Splita i nemaju vremena, znanja, volje ili mogućnosti dočekivati goste i brinuti o samom objektu, Adriagate je ponudio rješenje: oglašavanje smještaja, komunikacija s gostom, briga o rezervacijama, dočekivanje gosta i prijava u eVisitor, briga o objektu te čišćenje objekata.
- S obzirom na to da bilježimo izvrsne turističke rezultate u Hrvatskoj, Splitu i u Adriagate-u, došlo je vrijeme, ali i potreba da našim iznajmljivačima pomognemo na način da im pružimo kompletnu uslugu: oglašavanje, brigu o rezervacijama, ali i dočekivanje gostiju te pomoć pri održavanju objekata, a pritom mislim i na pranje posteljine i na čišćenje - poručio je direktor Adriagate-a Mate Balić.
Trendovi u turizmu konstantno se mijenjaju – budite u toku s promjenama
Kako bismo bili „u toku“ valja redovito pratiti trendove, želje gostiju i zakone. Zato Adriagate organizira besplatne edukacije za privatne iznajmljivače s ciljem upoznavanja iznajmljivača s novostima u turizmu te im želi osigurati sve informacije bitne za što uspješnije poslovanje.
„Podizanje kvalitete smještaja i usluge koju pružaju iznajmljivači ili domaćini bitan su cilj svega što radimo, jer kvalitetna usluga, rad, trud i poboljšanje svima mogu donijeti samo dobro. U želji da pomognemo iznajmljivačima i s njima podijelimo zaključke, ispitali smo stavove, navike i želje naših gostiju. Relevantne informacije mogu im pomoći kako bi prilagodili svoj smještaj ili ponudu gostima koje ciljaju, a u konačnici tako poboljšaju i kvalitetu i svoje poslovanje! Također, za sve one koji nisu u mogućnosti voditi svoj smještaj u centru Splita, Adriagate je i tu na usluzi.“ – poručili su iz Adriagate-a te pozvali sve iznajmljivače na edukaciju u suradnji s TZG Splita, koja će se održati 17. travnja u Splitu, u Hotelu Park.
- Svi su iznajmljivači dobrodošli i rado ćemo odgovoriti na sva njihova pitanja, a kontaktirati nas mogu za više informacija na broj 091 430 7810 - zaključio je Frane Godinović, voditelj Full property management projekta u Adriagate-u.