StoryEditorOCM
ProstorijaUvoz i kontrola

‘Kupili smo kalup poznate marke. Oljuštio se...‘; Loša iskustva i ‘bačen novac‘ pri kupnji nisu rijetkost, ali što kaže inspekcija? Provjerili smo

Piše Olgica Ivić Grizelj
6. rujna 2021. - 14:38

Vjerojatno mnogi od nas imaju barem jedno loše iskustvo pri kupnji kad se nakon upotrebe nekog predmeta razočarate i naljutite zbog prijevare i na koncu potrošenog novca.

Ali isto tako, mnogi se ne odluče potražiti pomoć i zaštitu kod državnih službi, tržišne ili sanitarne inspekcije, pa čak niti kod potrošačkih udruga.

Jedan od takvih primjera navodimo ovdje. Jedna mlada osoba je kupila kalup za tortu i u njemu prijateljici donijela tortu od sira. Rekli bismo: nimalo invazivan sadržaj, što znači da ne bi trebalo biti nikakvih kemijskih reakcija sastojaka s površinom kalupa. No, pri sasvim laganom pranju kalupa, sloj crnog premaza počeo se guliti.

Budući da već godinama već i najneupućeniji kuhar/kuharica strepi od premaza koji se gule i mogu biti štetni, tako se i naša...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 02:54