StoryEditor
HranaDanas ubrane, već sutra na policama Ribole

Salata i šparoge - jedite ih i ne brinite o zdravlju i kilogramima

Piše Sponzorirani sadržaj
23. svibnja 2022. - 08:45

Zdravo za gotovo – tako je mahom uzimamo gotovo svi. Ali, zelena salata je toliko više od tek običnog priloga uz kakav obrok na pjatu ili u hamburgeru ili pak sendviču. Njezin as u rukavu je zapravo manjak. Kalorija. Naime, zbog niske kalorijske vrijednosti salata je idealna u svako doba dana, bilo kao samostalan obrok ili kao prilog. Idealna je cimerica svakoj namirnici koja se nađe na pjatu, bilo da se radi o mesu, ribi, veganskom meniju, pa čak i – voću.

Nisku kalorijsku vrijednost salata duguje činjenici što je glavni sastojak svih lisnatih salata – voda. Ona čini preko 90 posto težine ove namirnice. Ali se, zato, u ovih deset posto skupilo sve što je zdravo!

Tu je sva sila vitamina i minerala od kojih posebno treba istaknuti beta-karotene, vitamin C i kalij.

U vašeg najboljeg susjeda – Ribole možete pronaći najsvježiju salatu. Danas ubrana, već sutra je na policama. Jer, to je kod salate najvažnije – njena svježina. A, na police Ribole ona stiže sa OPG-a Šimić iz Kaštela i OPG-a Galić iz Miljevaca kod Drniša. U obitelji Galić generacijama se bave poljoprivredom i usmjereni su na uzgajanje povrća – salate, tikvica i rajčica. Obrađuju cca 1 ha površine te imaju svoje plastenike za otvorenu proizvodnju.

Kako stiže ljeto, a s njime i povećana pažnja na prehranu salata se, tako, nameće kao neizostavan izbor na našim stolovima.

Jednako zdrave, ali ipak nešto "kripnije" su i šparoge. I njih također ovih dana možete pronaći na policama Ribole po istom principu – danas ubrane, sutra na policama. Za razliku od miljevačke ili kaštelanske salate, u Riboli su šparoge – sinjske. Točnije dolaze s plodnog sinjskog polja pakirane u vezice od pola kilograma.

Propustiti konzumaciju šparoga u vrijeme njihova "stađuna" neopravdano je.

Jeste li znali da su šparoge bogate proteinima i vlaknima? I da su izvor vitamina K, kalcija i magnezija?

A, da ne spominjemo njihovu supermoć koja se krije u snažnim antioksidansima s iznimnim protuupalnim djelovanjem. U šparogama su i visoke razine ostalih nutrijenata, prije svega cinka, važnog minerala za imunosni sustav i metabolizam, reproduktivno zdravlje muškaraca, za osjetila i zdravlje kože.

Ponavljamo – šteta ih je propustiti kada im je već stađun… Zato, prošetajte do najbliže Ribole i uživajte svakodnevno u domaćem i svježem povrću!

Fritaja sa šparogama

Sastojci:

Stručak šparoga

2-3 mlada luka

100 g suhe slanine

6-7 jaja

sol

papar

Priprema:

Šparoge očistiti tako da se rukom (ili nožem) odreže donji drvenasti dio stapke. Na malo maslinova ulja pržiti sitno sjeckan luk i slaninu narezanu na sitne kockice. Kada slanina postane hrskava, uliti jaja razmućena s malo soli.

Promiješati, pa dodati šparoge. Posoliti i popapriti po želji. Peći uz miješanje par minuta. Fritaja sa šparogama gotova je kada se jaja 'stisnu' tek toliko da nisu sirova. Poslužiti odmah.

Dobar tek!

 

SPONZORIRANI SADRŽAJ NASTAO U SURADNJI S 'RIBOLOM'.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. srpanj 2022 13:54