StoryEditor
GastroPromo

‘Sezona je na pragu, ključ je u pripremi’

Piše Anja Popović TOM DUBRAVEC/HANZA MEDIA JOŠKO ŠUPIĆ/HANZA MEDIA NIKOLA VILIC/HANZA MEDIA
28. veljače 2020. - 15:41
Split, 280220. Dogadjanja na sajmu GAST.Josko Supic/Cropix

Kod nas je uvijek šušur na štandu, izgleda da ova korona nije prepala Splićane, mi s tim nemamo problema.

Kroz smijeh nam je to kazao Petar Stipanović, pomoćnik direktora tvrtke “Samsara”, jednog od preko 700 izlagača na ovogodišnjem Međunarodnom sajmu prehrane, pića, hotelske i ugostiteljske opreme GAST, koji se do subote održava u Spaladium Areni. Ovogodišnja manifestacija protječe u posebnom slavljeničkom duhu budući da GAST obilježava punih četvrt stoljeća djelovanja, a od bogate ponude teško je odabrati na kojem ćete se štandu zadržati. Mi smo se stoga ograničili na četiri izložbena prostora, a to nije bio nimalo lagan zadatak. Prvo smo se uputili prema već spomenutoj “Samsari”, jednom od najpoznatijih distributera smrznute hrane.

image
Tom Dubravec/Cropix

- Opskrbljujemo više od 1400 lokacija, od toga je 70-80 brodova. Mislim da smo trenutni lideri u distribuciji smrznute hrane, a ove godine otvorili smo pogon za preradu ribe u Čaporicama kod Trilja tako da je to nešto novo u ponudi. Upravo na ovom sajmu obznanili smo i “brak” s “Unileverom”, najvećim svjetskim proizvođačem sladoleda - naglasio je Stipanović, čiji je izložbeni prostor bio jedan od omiljenih, a jedan od razloga je zasigurno i širok izbor dobrih zalogaja za degustaciju.


Zanimljivu ponudu predstavila je i tvrtka “Petason” koja se može pohvaliti najmodernijim tehnologijama za proizvodnju svježeg mesa i suhomesnatog asortimana. Ove godine poseban su naglasak stavili na domaću, hrvatsku junetinu baby beef, kaže komercijalistica Jasminka Vrdoljak.

Nakon “Petasona” uputili smo se prema “Premis” sladoledima i nismo znali što bismo prvo kušali s obzirom na to da nas je dočekalo više od 100 različitih kombinacija okusa.

- Mi izlažemo ne zato da dođemo do novih kupaca, nego da onim postojećima predstavimo kako vidimo predstojeću sezonu. Od prošle godine krenuli smo s izvozom tako da sada izvozimo u Švedsku, Austriju, Slovačku, Sloveniju te Bosnu i Hercegovinu. Ove godine svi ti partneri dolaze sa svojim klijentima na GAST kako bi vidjeli sve novitete - objasnio je direktor Zoran Premeru.

Ako svratite do Spaladium Arene, jedan od izložbenih prostora koji će vam vjerojatno upasti u oko jest onaj “Roto dinamica”, tvrtke specijalizirane za prodaju i distribuciju alkoholnih i bezalkoholnih pića te opreme za ugostiteljstvo.

- Ove godine izlažemo naše uvozne portfelje s obzirom na to da smo zadnje dvije, tri godine dosta radili na raznovrsnosti ponude u tom segmentu - ističe Nikolina Bejić, rukovoditeljica marketinga “Roto dinamica”, te dodaje kako su htjeli da se klijenti i potencijalni partneri ugodno osjećaju u njihovu izložbenom prostoru.
- Htjeli smo im osigurati okruženje u kakvom provode svoj radni dan, a u isto vrijeme smo im htjeli pružiti pogled i degustaciju tako da mogu uživati - zaključuje Bejić.

 

Izdvojeno

03. kolovoz 2020 00:55