StoryEditor
Gastroza blagdanski stol

Nova kolekcija iz "Alessija" puna uskrsnih motiva i dobrog humora

Piše PSD.
4. travnja 2015. - 15:03
Tijekom skoro stogodišnje tradicije djelovanja, talijanska dizajnerska tvrtka “Alessi”, poznata po proizvodnji sitnica za dom, stekla je zavidnu reputaciju na globalnoj sceni i postala sinonim za izvrsnost, dinamičan i humorističan pristup u kreiranju predmeta za svakodnevnu uporabu.

Neumorno istraživanje i osluškivanje zahtjeva tržišta, eksperimentiranje novim tehnologijama i materijalima poput drva, porculana, keramike, plastike, stakla i kristala, združeni su s funkcionalnom izvedbom i nesputanom maštom brojnih kreativaca. Progresivne i originalne kreacije brenda “Alessi” zaslužne su za implementiranje prepoznatljivog i maštovitog dizajna u kućanstva diljem svijeta.

Proizvodi ove kompanije svrstali su se u sam vrh uspješnosti zahvaljujući predanosti i dojmljivoj ekspresiji kreativnosti više od 200 najtalentiranijih međunarodnih dizajnera, čija neobična rješenja unaprjeđuju jedinstveno konzumersko iskustvo kupaca.

U ovogodišnjoj proljetno-ljetnoj kolekciji “Allesi” ekstravagantni nizozemski dizajner Marcel Wanders svoju je liniju “Dressed” i “Dressed in Wood” obogatio trima novim komadima koji će upotpuniti blagdanski ugođaj prvog jutarnjeg obroka.

Inače, “Dressed” se sastoji od posuda za šećer, maslac, kekse i pribor za jelo, dok asortiman “Dressed in Wood”, izrađen od bukovine i ukrašen reljefnim motivima, uključuje pladanj za serviranje, dasku za rezanje i posluživanje sira te stalak za tortu.

DARIJA MAUCIERI
FOTO www.alessi.com










Izdvojeno