StoryEditor
GastroOdaberite jedan na listi

Ne preskačite desert čak i ako pokušavate smršavjeti do ljeta: morate se držati jednog sasvim drugog pravila, imamo par prijedloga i popis dozvoljenih slatkarija

Piše J. V.
27. ožujka 2019. - 13:36

Krenuli ste na dijetu i najprije iz prehrane eliminirali kruh, krumpir, slatkiše, grickalice. Nastavili ste sa "skidanjem" s ugljikohidrata, ali iz dana u dan sve vam je jasnije da takvim načinom nećete daleko dogurati.

Umorni ste, pospani, sve vam je teško? Nije ni čudo, kad ne konzumirate hranu koja se u vašem organizmu pretvara u energiju. Kada se dijeta pretvori u izgladnjivanje, jasno vam je da trebate "prikočiti", napraviti pauzu, preispitati neke odluke...

Nutricionistkinja Lisa Drayer svojim klijentima savjetuje sa u plan prehrane svakako uključe deserte, slastice i grickalice u umjerenim količinama, prenosi njen recept CNN.

A dijeli ih na "A", "B" i "C" obroke: "A" za "anti-age", "B" za izgradnju mišića te "C" za "comfort", što bismo ugrubo mogli prevesti kao utješnu hranu. Neke namirnice, pokazalo se, imaju upravo takav, umirujući i pozitivan utjecaj na naše tijelo.

 

Pametnim i smišljenim uključivanjem slatkiša ne morate se, tvrdi Drayer, ograničavati isključivo na zdrave obroke i zvati svoj režim "dijetom", već vam to postaje način života. Zdravi obroci puni nutritivno bogatih namirnica i poneka slastica za nagradu što ste na tako dobrome putu, mnogo bolje i dugotrajnije djeluju kada je u pitanju mršavljenje.

Upozorava i na posljedice ograničavanja na planu prehrane koje za neke traju godinama - dovode do raznih poremećaja i ostavljaju fizičke poteškoće dugo nakon što osoba s izgladnjivanjem prestane. 

Nutricionistkinja tvrdi i da se mnogi njeni kolege slažu s tvrdnjom: bilo da ih nazivaju "cheat" obrocima ili "smišljenim uživanjima" svojim klijentima potrude se u plan prehrane uvrstiti neki od njih. No uživanje u desertu, napominje, dozvoljeno je samo ako ćete se pridržavati jednog drugog pravila.

A ono ima veze isključivo s kontroliranjem količine hrane koju pojedete. Porcije ne smiju biti obilne, nikada se nakon obroka ne biste trebali osjećati prejedeno. Koristite manje tanjure (koliko god vam to "ludo" zvučalo), ne nakuhavajte ogromne količine hrane, podijelite skuhano u manje spremnike... Koristite se trikom koji želite, ali porcije - kontrolirajte.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Getting ready for Food as Fuel #cnnhairandmakeup @nikell_anae @thegoddessisin

A post shared by Lisa Drayer (@lisadrayerofficial) on

 

Ovo su "slatkiši" i grickalice koje je Drayer uvrstila na listu dozvoljenih, u kategoriji "C":

- kikiriki u čokoladi (20ak komada)

- light sladoled od vanilije (šalica)

- tortilla chips sa salsom (20ak komada s pola zdjelice)

- "low fat" sladoledni sendviči ili sladoled zaslađen stevijom

- graham krekeri

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

22. listopad 2020 08:03