StoryEditor
Društvena mrežaPriči nikad kraja

Poslijednja u nizu koja se javila oko incidenta influenceri je Marija Selak-Raspudić, k tome raspravu želi prenijeti u sabornicu

Piše PSD
5. rujna 2020. - 13:16
Ranko Suvar/Cropix

Svi su imali nešto za reći o incidentu koji je nastao nakon što je influencerica pokušala dobiti besplatnu večeru u jednom Porečkom restoranu, a zadnja u nizu je i saborska zastupnica Marija Selak-Raspudić koja je otišla korak dalje i objasnila zašto misli da bi influenceri trebali biti tema u saboru.

“Pandemija je potencirala rad od doma i u tom svjetlu najave izmjene našeg već zastarjelog Zakona o radu i aktualna diskusija o položaju uloge influencera koji ukazuje na potrebu za artikuliranjem i poznavanjem novih oblika rada prisutnih u virtualnom svijetu. Influenceri nisu neradnici nego ljudi koji rade od 0 do 24 sata i svoj privatni život su prepustili radu, kod njih je zamućena granica između privatnog i javnog života”, rekla je Selak-Raspudić

image
Ranko Suvar/Cropix

Pozvala se i na radnička prava, suprotno svima koji takve radničke pridjeve nisu pridruživali ovoj skupini, uglavnom mladih ljudi, i dodala da u nekim zemljama postoje zakonske regulative npr. u Francuskoj gdje je na snazi zakon i diskonekciji:

“Ovaj zakon se osobito tiče onih koji rade u kreativnoj industriji, svih onih u korporativnom i privatnom sektoru koji moraju biti na raspolaganju šefovima cijelo vrijeme.”

Nije ona ni prva osoba iz Mosta koja se oglasila o toj temi. Marin Miletić kojemu je svetac tijekom molitve kao kakav influencer rekao kako da se odijeva tj. da ne nosi extra small majice također je stao u obranu ovoj novoj ‘profesiji’.

”Duboko sam razočaran kad sam vidi kako se napadaju mladi ljudi koji su to što jesu, a neki pojedinci iz našeg društva verbalno ih napadaju. Mi stariji bi mladim ljudima trebali pomoći', kazao je Miletić.

image
Ranko Suvar/Cropix

S obzirom na mogućnost kupovine pratitelja neke je zainteresiralo smatraju li to problematičnim s obzirom na to da se u tom slučaju zaista ne radi o mukotrpnom radu i prikupljanju istih. Selak-Raspudić na to je promijenila temu i u političkom smjeru.

'Tip kupovine pratitelja je puno opasniji, a često je i slučaj u političkim kampanjama, gdje se na različitim platformama kupuju pratitelji da bi se povećao broj onih koji navodno prate te platforme i da bi se time manipuliralo u političke svrhe', izjavila je Selak Raspudić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

17. listopad 2020 11:03