StoryEditor
Društvena mrežaMark Zuckerberg

Facebook namjerava promijeniti ime svoje matične kompanije već idućeg tjedna: je li im to dovoljno da suzbiju afere koje ih okružuju?

Piše PSD
20. listopada 2021. - 10:32

Facebook planira promijeniti naziv tvrtke i to već sljedećeg tjedna, prenosi tehnološki blog The Verge. Promjena imena je navodno je posljedica njihove želje da postanu više od obične društvene mreže, ali pravi razlog bi mogao biti puno jednostavniji - rebranding im je prijeko potreban uslijed brojnih optužbi o kontroli podataka, ne suzbijanju govora mržnje i sl.

Pretpostavlja se da bi izvršni direktor Mark Zuckerberg mogao ove vijesti službeno potvrditi na Facebookovoj konferenciji 'Connect' koja se održava 28. listopada ili bi to mogao učiniti prije njenog održavanja. Iz Facebooka su za sada odlučili javnost držati u neizvjesnosti. "Ne komentiramo glasine ili nagađanja", rekao je glasnogovornik Facebooka Joe Osborne.

image
AFP

Verge izvještava da bi Facebook trebao preimenovati samo svoju matičnu tvrtku, na isti način na koji se Google preimenovao u Alphabet, ostavljajući i dalje svoj glavni proizvod - Google pod istim nazivom. U ovom scenariju, Facebook bi vjerojatno postao naziv samo jednog proizvoda među mnogima koji su u vlasništvu tvrtke, uključujući Instagram, WhatsApp i Oculus.

Imidž Facebooka narušen je zbog nebrojenih skandala u posljednjih nekoliko godina, uključujući aferu Cambridge Analytica 2016. u kampanji Donalda Trumpa za predsjednika, pobunu na Kapitolu 6. siječnja 2021. i zaključak Ujedinjenih naroda da je Facebook pridonio genocidu u Mjanmaru.

image
Olivier Douliery/AFP

Nedavno je bivša zaposlenica Facebooka Frances Haugen svjedočila pododboru američkog Senata da je ono što je dobro za Facebook obično jako loše za društvo, optužujući kompaniju ne samo da ne uklanja, već i potiče govor mržnje na platformi.

Ako Facebook promijeni naziv, pridružit će se drugim brendovima koji su uslijed morali mijenjati svoj imidž, primjerice kada je najveća duhanska tvrtka na planetu, Philip Morris, promijenila ime matične tvrtke u Altria Group. No postavlja se pitanje je li za Facebook u ovom trenutku to više dovoljno?

item - id = 1136463
related id = 0 -> 1146815
related id = 1 -> 1145046
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2021 04:29