Nakon prošlogodišnje inovativne marketinške kampanje s "kaznama" za parkiranje, ekipa CIAK Auta ove godine odlučila je napraviti zabavnu reklamu na temu globalnog fenomena za kojeg se procjenjuje kako će zaraditi preko 2 milijarde dolara samo u kino prikazivanjima, i još 5 milijardi dolara u povezanim potrošačkim dobrima u 2016. godini.
Pogodili ste - radi se o Star Warsu. Gospodin Marko Gotovac, voditelj marketinga tvrtke CIAK Auto pojasnio nam je detaljnije kako su se odlučili povezati sa Star Wars svijetom: "Ima dosta fanova Star Wars franšize u CIAK Autu, pa smo odlučili napraviti nesto drugačije od standardnih, dosadnih reklama za trgovine autodijelova.
Snimanje je potrajalo do 5 ujutro, no smatram da smo uspjeli postići efekt koji s...
Pogodili ste - radi se o Star Warsu. Gospodin Marko Gotovac, voditelj marketinga tvrtke CIAK Auto pojasnio nam je detaljnije kako su se odlučili povezati sa Star Wars svijetom: "Ima dosta fanova Star Wars franšize u CIAK Autu, pa smo odlučili napraviti nesto drugačije od standardnih, dosadnih reklama za trgovine autodijelova.