Uvođenjem klasičnog hibridnog pogona u megapopularnu Vitaru, Suzuki je obogatio ponudu agregata u svojem najprodavanijem SUV-u. Do sada je Vitaru pogonio isključivo 1,4-litreni BoosterJet turbobenzinski motor s blagom 48-voltnom hibridnom tehnologijom snage 129 KS i 235 Nm, okretnog momenta između 2000 i 3000 "điri".
Srce nove Vitare potpunog hibrida je elektromotor od 24 kW (33 KS) i 60 Nm, koji ne podržava samo novi 1,5-litreni 4-cilindarski benzinski motor sa 102 KS i 138 Nm pri ubrzanju koji je poznat iz Suzukijeva malog čistokrvnog terenca Jimnyja, nego može i samostalno pokretati Vitaru, doduše samo nekoliko kilometara.
Ukupna izlazna snaga sustava je 115 KS, a za izmjene stupnjeva zadužen je automatizirani ručni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Suzuki navodi da kapacit...