StoryEditor
Auto motoSUZUKI BALENO

Test rabljenog: raspolaže najvećim prtljažnikom u klasi, a najveći adut mu je atmosferski 4-cilindarski benzinac od 90 KS

17. studenog 2020. - 07:17
Duje Klarić/Cropix

Suzuki Baleno pojavio se na hrvatskom tržištu u proljeće 2016. i nema nikakve veze s automobilom istog imena s obzirom na potpuno drugačiju koncepciju i karakteristike, koji se prestao proizvoditi prije desetak godina.

Rabljeni modeli Balena mogu potencijalnim kupcima biti zanimljivi, ne samo zbog malog broja godina i prihvatljive kilometraže, nego i zbog činjenice da mogu zadovoljiti ukus onih koji preferiraju gradske mališane ili one koji traže kompaktni automobil. Uz to, raspolaže najvećim prtljažnikom u klasi, a najveći adut mu je atmosferski 4-cilindarski 1.2-litreni benzinac od 90 KS. Motor s četiri cilindra još uvijek ima puno više pobornika, kao i onih koji sa znatnom dozom skepse gledaju na 1.0-litrene 3-cilindarske turbobenzinske agregate.

Baleno, kao rabljeni automobil s prevaljenih 55.000 kilometara, te proizveden krajem 2016. godine, upravo je odličan ogledni testni primjerak s obzirom na godine i kilometražu. U našem slučaju Baleno je bio opremljen 1.2-litrenim atmosferskim bezincem s 4 cilindra snage 90 KS uz okretni moment od 120 Nm. Benzinac je u našem slučaju bio uparen s ručnim 5-stupanjskim mjenjačem. Osim što je okretan i lagan za vožnju, svojim dimenzijama još uvijek zadovoljava gradske potrebe, tako da nema problema s parkiranjem. Ovjes mu je dobro podešen, prilično udoban i nenametljiv.

Baleno, model s pet vrata, postavljen je na modularnoj platformi koja je puno čvršća od prethodne. Zahvaljujući, među ostalim, i novoj platformi, Baleno je izuzetno lagan, težina mu je tek 935 kilograma, te je u prosjeku lakši od konkurencije oko 100 kilograma, a od nekih čak i do 200 kilograma. Dimenzijama 3995 x 1745 x 1470 mm s međuosovinskim razmakom od 2520 milimetara, novi Baleno spada među najprostranije i najšire automobile u klasi. Širok je kao Golf IV, a ima prtljažnik veći od Golfa pete generacije. Obujam prtljažnika mu je 355 litara, što je rekord u klasi.

Testni model bio je opremljen paketom opreme GL AC, koji, uz ostalo, sadrži šest zračnih jastuka, ABS, ESP, pomoć pri naglom kočenju, ručni klima uređaj, indikator tlaka u gumama... S obzirom na kvalitetu i izdržljivost Suzukijevih modela, naročito Swifta s kojim Baleno ima dosta dodirnih točaka, čini se da kupnja rabljenog Balena nije uopće loša opcija.

Motor je pouzdan, podvozje je puno čvršće, kao i svi ostali elementi. Cijena rabljenog modela Balena iz 2016. godine s prijeđenih 55.000 kilometara od 75.100 kuna može se smatrati prihvatljivom, jer se radi o očuvanom i redovno servisiranom primjerku koji se vozio isključivo na asfaltu.

SADRŽAJ OMOGUĆIO ATT SPLIT

Tehničke karakteristike

Motor: 4-cilindarski, atmosferski

Obujam: 1242 ccm

Snaga: 90 KS pri 6000/min

Okretni moment: 120 Nm pri 4400/min

Mjenjač: ručni, 5 brzina

Pogon: prednji

Dimenzije: 3995 x 1745 x 1460 mm

Međuosovinski razmak: 2520 mm

Prtljažnik: 355 l

Ubrzanje: 12,3 s

Najveća brzina: 180 km/h

Potrošnja: 3,6/4,2/5,3 l/100 km

Emisija CO2: 98 g/km

Proizvodnja: 2016. -

Cijena: testni model 75.100 kn

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

10. siječanj 2021 02:21