StoryEditor
Auto motoFIAT TIPO

Talijanski kompakt je osvježen, modernijeg izgleda i suvremenije tehnologije, a poseban akcent je na blago povišenoj Cross verziji

6. studenog 2020. - 06:31
Fiat

Krajem studenoga stiže upečatljivo osvježen Fiat Tipo modernijeg izgleda i suvremenije tehnologije, ali i s novim karoserijskim izvedbama Cross i City Cross, po uzoru na Pandu. Prije pet godina Tipo je stigao kao velika Fiatova uzdanica u kompaktnoj klasi, svojevrsni nasljednik popularnog Tipa iz devedesetih godina prošlog stoljeća. Unatoč tome što je već u samom startu imao pažnju vozačke publike, na malo kojem tržištu opravdao je očekivanja.

Novi Fiat Tipo potpuno je osvježen i sada djeluje modernije, dinamičnije i elegantnije. Prednji dio ima novu rešetku, na kojem se ističe novi Fiatov logotip, s Fiatovim natpisom koji se već koristi na talijanskim vozilima u Južnoj Americi. U skladu s trendovima koji preferiraju lagano povišenu podnicu i avanturistički izgled, Cross i City Cross verzija imaju plastične bočne zaštite, aluminijske naplatke i robusnije branike sa zgodnom dozom šminke.

Ionako dobro odrađen redizajn dodatno je obogaćen aktualnijim izgledom 16 i 17-colnih naplataka i LED svjetlima. Redizajnom su obuhvaćene i verzije s četiri i pet vrata, te karavanska izvedba, a koje će se nuditi u klasičnoj formi Life i pustolovnoj Cross. Standardne izvedbe nazivat će se Life i City Life, s također manjim međusobnim razlikama, prvenstveno dizajnerske naravi.

Glavna novost u interijeru je veliki 10,25-inčni ekran multimedije, osjetljiv na dodir, jednak kao i u novom Fiatu 500e, s nizom funkcija, među kojima je veza s platformama mobilnih telefona. Korak naprijed napravljen je i u uređenju unutrašnjosti uporabom kvalitetnijih materijala i obloga.

Što se tiče motorizacije tu su se u Fiatu dobro potrudili pa su stari 1,4-litreni benzinski motor sa 95 KS zamijenili novim 1,0-litrenim 3-cilindarskim GSE T3 agregatom snage 100 KS i s okretnim momentom od čak 190 Nm pri samo 1500 „điri“. Iznad njega je 1,4-litreni T-jet sa 120 „konja“. Od dizelaša ostaje 1,3-litreni Multijet s 95 KS, dok je novost 1,6-litreni Multijet koji je dobio više snage, umjesto 120 sada ima 130 KS.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

15. siječanj 2021 03:05