
Suzuki Vitara, i dalje kao nova, ali kao i rabljeni automobil vrlo je tražena roba na tržištu. U sadašnjoj situaciji kada vlada nestašica novih automobila zbog problema u proizvodnji u fokus kupnje dolaze rabljena vozila, pri čemu se svakako izdvaja Vitara kao gradski kompaktni SUV. Od samog početka ovaj SUV postao je vrlo zanimljiv privatnim kupcima, zbog odličnog omjera između uloženog i dobivenog, odnosno kvalitete i cijene.
Od 2015. godine od kada je na tržištu, Vitara je doživjela 2018. redizajn pri čemu je iz proizvodnje "izbačen" izvorni 1,6-litreni DDiS dizelski agregat od 120 KS, dok je atmosferski, također 1,6-litreni 4-cilindarski benzinac od 120 KS zamijenjen 3-cilindarskim 1,0-litrenim i 4-cilindarskim 1,4-litrenim Boosterjet turbobenzincima snage 112, odnosno 140 KS, koji je ujedno i najsnažniji u ponudi. Ovaj SUV je i dalje ostao dostupan u opciji pogona na sva četiri kotača.
Nakon "facelifta 1,4-litreni Boosterjet postaje dostupan, osim isključivo s pogonom na sva četiri kotača, i s pogonom na dva, te s automatskim ili ručnim mjenjačem. Prije određenog vremena Vitara je dobila blagu hibridnu tehnologiju koja ide isključivo uz 1,4-litreni turbobenzinski motor čija snaga je smanjenja na 129 KS, dok se 3-cilindarski 1,0-litreni turbobenzinac više ne ugrađuje u ovaj kompaktni SUV.
S obzirom na to da su sve opcije motorizacije još uvijek dostupne na tržištu, bilo da je riječ o rabljenim ili novim modelima, treba istaknuti da su sve opcije vrlo okretne, iako 1,4-litreni turbobenzinac i 1,6-litreni atmosferski benzinac mogu imati nešto veću potrošnju za razliku od dizelaša, koji je najekonomičniji u ponudi, te može biti grub pri ubrzanju. Njega kupuju uglavnom oni koji rade više od 25.000 kilometara godišnje. Atmosferski 1,6-litreni benzinac je uglađen i prilično okretan. Premda ne nudi toliku vučnu snagu srednjeg raspona kao manji turbomotori nekih rivala, najbolji je kompromis u odnosu na cijenu i na performanse. S turbopunjačem za povećanje snage, 1,4-litreni turbobenzinac zapravo je najbolji od svih Vitarinih motora.
Vitara se dobro vozi, i postignut je dobar kompromis između vožnje i upravljivosti. Osim dobre preglednosti, posljednja generacija Vitare nudi i razumne količine prostora sprijeda i straga. Prtljažnik je također pristojne veličine. U cjelini, unutrašnjost djeluje snažno i robusno. Kvaliteta unutrašnjosti poboljšana je nakon redizajna, korištenjem plastike meke na dodir i instrument pločom elegantnijeg izgleda. U početnoj varijanti Vitara dolazi s gotovo svime što će vam trebati. Ipak, predložili bismo da potražite opremu srednjeg ranga koja uključuje infotainment sustav koji je lakši za korištenje.
Vitara se uglavnom koristila u "betonskoj džungli", stoga prilikom kupnje provjerite ima li na karoseriji ogrebotina. Allgrip izvedbe (pogon na sve kotače) vjerojatno su imale i povremenu terensku upotrebu, stoga treba provjerite donju stranu automobila. Što se tiče općenite ocjene pouzdanosti, posljednja generacija japanskog SUV-a prilično je pouzdana. Vitara je osvojila izvrsno četvrto mjesto u What Carovoj pouzdanosti, što je stavlja među vodeće u klasi kompaktnih SUV-ova. Također je bitno napomenuti da je Suzuki kao marka osvojio prvo mjesto među 31 proizvođačem za automobile stare do četiri godine.
Cijene rabljene Vitare počinju od 129 tisuća kuna, dok će za bolji paket opreme s manjom kilometražom trebati dodati još tridesetak tisuća kuna.