
Maske su pale! Točnije, sa šeste generacije Opel Astre skinute su crno-bijele maskirne folije te je do izražaja došao potpuni izgled njemačkog kompakta. Crna puna maska Vizor, prednja široka retro hauba sa središnjom krijestom, široka i tanka stražnja svjetla te opcijska dvobojna karoserija očekivani su elementi koji su stigli s novom Mokkom. Sve to uklopljeno je u nove proporcije Astre, koja s boka radi širokog C nosača donekle sliče na napuhanu Corsu, sprijeda na nekadašnju Mantu, a straga na Golf „osmicu“ te rezultira zanimljivom cjelinom, koja i dizajnom pokazuje novu eru Opela u okrilju francusko-talijansko-njemačke korporacije Stellantis.
Što se tiče dimenzija, dužina šeste generacije Astre ostaje ista – 437 centimetara (duža je tek zanemariva 4 mm), ali je šira pet i niža jedan centimetar. Nova platforma ima osovinski razmak od 268 centimetara, a veći prtljažnik broji 422 litre. Dvobojna karoserija, 18-colne felge i perla zagasito žute boje neke su od najatraktivnijih opcija Astre, koja će dolaziti isključivo iz tvornice u Njemačkoj. Razlog leži u činjenici što se proizvodnja Astre ukida u Poljskoj i Engleskoj te se kompletna proizvodnja prebacuje u Njemačku. Nova Astra kotrljat će se na modularnoj Peugeot-Citroenovoj platformi EMP2 koju koriste novi Peugeot 308 i 3008, novi Citroen C4, ali i Opel Grandland.
EMP2 platforma nosi polukrut ovjes, klasične benzince i dizelaše, ali i plug-in hibridne motore. To znači da će ispod prednje haube biti već poznati francuski 1,2-litreni 3-cilindarski turbobenzinci snage 110 i 130 KS, te 1,5-litreni 4-cilindarski turbodizelaš od 110 KS, te prvi put plug-in hibridna izvedba temeljena na 1,6-litrenom turbobenzinskom motoru i elektromotoru. I to u dvije pomalo poznate verzije, pri čemu će osnovna raspolagati sa 180 „konja“, a snažnija s 225 KS. Potonja Astra dolazi kao sportski dekorirani OPC model. Uz ručni mjenjač sa šest brzina ugrađivat će se i automatski s osam stupnjeva prijenosa, dok će ovjes biti polukrut sa samoadaptivnom funkcijom uz jače motore. Čiste električne verzije, kako sada stvari stoje, zasad neće biti.
Zahvaljujući većem međuosovinskom razmaku od 268 cm (+ 2 cm), Astra pruža veću udobnost u unutrašnjosti, a dio novog asortimana je i digitalni interijer, nazvan Pure Panel. S dva velika 10-inčna ekrana zapravo je tehnološka kopija već viđenog u novoj Mokki. Grafikom i sadržajem podsjeća na pametne telefone, ali je pritom uvažen glas vozačke javnosti i kontrole klima uređaja ostavljene su u praktičnijem, fizičkom formatu klasičnih tipki.
Digitalnu unutrašnjost geometrijski pravilnih linija simboliziraju dva 10-inčna zaslona, koja u opciji mogu biti pod jednim staklom, što stvara premium dojam. Na popis opcija dolaze i head-up displej, riznica sigurnosnih sustava s četiri kamere, pet radarskih senzora i nekoliko zasebnih ultrazvučnih, koji omogućuju poluautonomnu vožnju 2. razine. Opcijska, iz Insignije preuzeta su i u milisekundi podesiva Intelli-Lux LED Pixel svjetla sa 168 diodnih elemenata, jedina takva tehnologija u kompaktnoj klasi.
Dolazak Opel Astre očekuje se početkom 2022. godine, dok se narudžbe primaju od jeseni, kada će biti poznate i cijene.