StoryEditor
Auto motoluksuzan brend

Prodano rekordnih milijun Lexusa u Europi

12. studenog 2020. - 06:23
Lexus

Lexus je u rujnu zabilježio značajan uspjeh prodajom svoga milijuntog vozila u Europi. 

Ovaj uspjeh vremenski se podudara s tridesetogodišnjicom od početka prodaje Lexusa u Europi. Također, ovaj rekord označava i novu eru u povijesti toga luksuznog brenda s obzirom na predstavljanje modela UX 300e, prvog električnog vozila s baterijom koje će biti ponuđeno na pojedinim europskim tržištima.

Te 1990. godine, samo nekoliko mjeseci poslije početka prodaje u SAD-u, Lexus je stigao u Europu s jednim modelom, LS 400, i ukupno prodao 1158 automobila. Iako je početak bio skroman, nagovijestio je promjene na tržištu premium vozila, kao što je i LS najavio nove standarde za luksuzne automobile, koji se odnose na performanse, ekonomičnost i bogatije pakete opreme. Istodobno, Lexus je uveo nov pristup kupcu i održavanju vozila, čime je postavio nove standarde u svjetskoj autoindustriji. U skladu s japanskom tradicijom “omotenashi” – obraćanje kupcu s istom pažnjom i ljubaznošću kao gostu u kući – Lexus je postavio vrhunsku uslugu kao suštinu svog brenda.

Lexus nije pratio utvrđena pravila na tržištu, nego je uveo vlastita, ne samo preuzimajući vodstvo u razvoju samopunjivog hibridno-električnog pogona. Lexus je prvi u svijetu predstavio luksuzan hibridni automobil, RX 400h SUV, 2005. godine, i od tada neprestano radi na razvoju tehnologije koja pruža još bolje karakteristike, manju potrošnju goriva i smanjenu emisiju štetnih plinova, na zadovoljstvo vozača. Od milijun Lexusovih vozila koji su stigli na europske putove, čak 45 posto bili su hibridi. Danas hibridi prevladavaju u gami modela Lexusa, sa stalnim rastom prodaje – trenutačno dostižući 96 posto od ukupne prodaje na zapadnoeuropskim tržištima.

Lexus brižljivo prati sve promjene koje se odnose na sklonosti i želje kupaca, razvijajući nove modele koji su u potpunosti u skladu s trendovima na tržištu. To je pridonijelo rastu zanimanja za SUV/crossover modele, kojih je samo u Europi prodao 550 tisuća. Aktualnu gamu danas čine RX, model koji predstavlja automobil za tržišni segment luksuznih SUV vozila, praktični RX-L sa sedam sjedišta, NX srednje veličine, a tu je i kompaktni UX, gradski crossover predstavljen 2019. godine, koji je vrlo brzo postao najprodavaniji model Lexusa u Europi.

Lexus nije samo luksuzan brend u automobilskom svijetu, nego potiče i promovira umjetnički rad, podržavajući uzbudljiva dostignuća dizajnerskih talenata svojom međunarodnom nagradom Lexus Design Award, i pružajući svojim kupcima mogućnost da uživaju u tom zadivljujućem iskustvu.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Izdvojeno

24. siječanj 2021 06:33