
Suzukijev kompaktni crossover Vitara već godinama je broj jedan na hrvatskom tržištu kada su u pitanju uglavnom privatni kupci. Još od pojavljivanja 2015. godine ništa se nije promijenilo što se tiče interesa kupaca jer Vitara zaista ima odličan omjer između uloženog i dobivenog, odnosno uvjerljivih voznih svojstava, kvalitete, izdržljivosti i povoljne cijene.
Zbog toga smo malo bolje proanalizirali i testirali inačicu Vitare staru nepune dvije godine, koja je opremljena isključivo 1,4-litrenim 4-cilindarskim turbobenzincem (BoosterJet) uz paket opreme GL+. Vitara proizvedena tijekom 2019., a koja je prešla samo 9500 kilometara, odlična je kupnja s obzirom da se radi o gotovo potpuno novom automobilu, koji je još pod tvorničkom trogodišnjom garancijom. Mala kilometraža na "celeru" samo je plus više u svemu, jer za nepune dvije godine starosti napravljeni kilometri su beznačajni. Motor je kao nov i zapravo se još nije ni razradio u potpunosti.
Rabljeni model s turbobenzinskim motorom od 140 KS u kombinaciji je s ručnim 6-stupanjskim mjenjačem te pogonom na prednje kotače. Benzinac obujma 1373 ccm s četiri cilindra iznenađujuće je dobar, vrlo potentan i živahan, bilo da se radi o vožnji u gradu ili na otvorenoj cesti.
Na autocesti, u lijevom traku, bez problema hvata maksimalnih 200 km/h, tako da s te strane nema prigovora. U zavojima se crossover odlično drži i nema nekog pretjeranog naginjanja automobila visokog 161 centimetar. S ovim BoosterJet turbobenzincem, koji raspolaže okretnim momentom od 220 Nm u rasponu između 1500 i 4000 "điri", Vitara ubrzava od 0 do 100 km/h za 9,5 sekundi i postiže maksimalnu brzinu od 200 km/h. Pritom je prosječna potrošnja, barem prema tvorničkim podacima, 5,8 l/100 km.
Na ovoj Vitari modernizacija je vidljiva već izvana jer prednji dio izgleda agresivnije, dok su stražnja svjetla dobila LED tehnologiju i zanimljivu, vodoravnu grafiku s tri vidljive crte. Za Vitarin imidž najzaslužniji su kromirana, okomito postavljena rebra maske i izraženiji prednji i stražnji branik. Inače, dimenzije Vitare su uvijek iste, zadržane na postojećim gabaritima (4175 x 1775 x 1610 mm) uz međuosovinski razmak od 2500 milimetara. Osnovni obujam prtljažnika je 375 litara, a preklapanjem naslona stražnjih sjedala povećava se na 710 litara.
Ugodno iznenađenje je i u unutrašnjosti, koja je puno kvalitetnija jer je tvrda plastika otišla u povijesti. Vitara je konačno dobila mekanu plastiku armature i u sklopu s novim izgledom i bogatiji sadržaj instrumentne ploče. Osim novog dizajna instrumentne ploče, novost je i središnji informacijski zaslon u boji, koji pruža puno više informacija nego prije.
Testirani GL+ paket donosi priličnu količinu opreme. Standardna oprema uključuje upozorenje kod napuštanja voznog traka i vraćanje natrag, automatsko kočenje u slučaju nužde i upozorenje na vozilo u mrtvom kutu.
S paketom GL+ tako dolazi već i tempomat i limitator brzine, zatim daljinsko centralno zaključavanje, grijanje sjedala podesivih i po visini, Infotainment sustav sa 7-inčnim touch ekranom, kamera za vožnju unatrag, automatski klima-uređaj, sustav za nadzor tlaka u gumama, pomoć pri naglom kočenju, električno spuštanje prozora, električno podesivi grijani retrovizor, aluminijski naplatci... Cijena rabljenog testnog vozila je 139.000 kuna.
Više informacija o Suzukijevim modelima možete naći OVDJE.
SADRŽAJ OMOGUĆIO ATT SPLIT