StoryEditor
Auto motocitroen DS 4

Križanac coupea, SUV-a i hatchbacka: budući vlasnici moći će uživati u autonomnoj vožnji razine 2

17. rujna 2021. - 06:35

DS 4 nije prvi model francuske marke koji nosi isti naziv, a mehaničku platformu dijeli s Citroenom C4, baš kao i nekadašnji DS 4. To znači da novak počiva na EMP2 arhitekturi novoformiranog Stellantis konglomerata, ali u verziji za koju se tvrdi da posjeduje sedamdeset posto novih ili ekskluzivnih dijelova. Dolazi u "plug-in" hibridnoj formi, ali u ponudi će biti i čisto električna verzija, koja bi trebala stići 2024.

DS 4 kreće u prodaju krajem 2021. Inicijalno će biti dostupan s izborom od četiri motora plus hibridna varijanta. Ulazni primjerak bit će pogonjen turbomotorom, Pure Tech sa 130 KS, nakon kojeg slijedi dizelaš iste snage. U ponudi je i verzija sa 180 "konja". Upravo te snage je i SUS motor u "plug-in" hibridnom izdanju, ali kompletan pogonski sklop u njegovu slučaju isporučuje 225 KS. Baterija je kapaciteta 12,4 kWh, i nudi autonomiju od 55 kilometara po WLTP testnom ciklusu, a do 100 km/h ubrzava za samo 7,7 sekundi.

Jedna od najzanimljivijih stvari kod novog DS 4 jest to što je 95 posto napravljen od materijala koji se mogu ponovno koristiti, odnosno 85 posto od obnovljivih i reciklažnih materijala. Ponuda se sastoji od tri verzije od koje kupci mogu započeti kreiranje vlastite konfiguracije. To znači da su dostupni DS 4, DS 4 Cross i DS 4 Performance Line. Svaka od te tri verzije posjeduje adekvatne pakete opreme, tako se DS 4 može naručiti u Bastille, Bastille+, Trocadero i Rivoli razinama opreme, a inicijalni model je dostupan i u limitiranoj La Premiere seriji.

Većina verzija DS 4 dolazi s naplatcima od 19 inča, ali dostupne su i inačice od 20 inča. Budući vlasnici moći će uživati u autonomnoj vožnji razine 2. To znači da će vozilo moći održavati distancu u odnosu na automobil ispred i, ako je potrebno, u potpunosti se zaustaviti, a zatim se samostalno ponovno pokrenuti. Ovaj sustav može izvršiti poluautomatsko pretjecanje, podešavati brzinu za prolazak zavoja, kao i prilagođavati brzinu u skladu s prometnom signalizacijom.

Francuska kompanija je u novi model implementirala sustav pod imenom DS Active Scan Suspension, koji je jedinstven za C-segment. Riječ je o tehnologiji baziranoj na kameri, koja aktivno podešava ovjes. Posjeduje četiri senzora podvozja, tri akcelerometra i kameru, uz pomoć kojih mijenja "mekoću“ amortizera ovisno od voznoj podlozi. 

item - id = 1127911
related id = 0 -> 1136985
related id = 1 -> 1136680
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. listopad 2021 08:08