StoryEditorOCM
Auto motoOPEL CROSSLAND

Crossover iz B-SUV segmenta u potpunosti je redizajniran i dorađen do najsitnijih detalja

2. veljače 2021. - 06:32

Što se tiče prodajnih rezultata Opelov crossover Crossland X pokazao se kao pun pogodak koji je od predstavljanja 2017. prodan u preko 300.000 primjeraka, postavši odmah iza Corse najprodavaniji model s logom munje. Nakon tri godine na tržištu, Opelov crossover iz B-SUV segmenta je u potpunosti redizajniran i dorađen do najsitnijih detalja, a najveće vizualne promjene vidljive su na prednjoj maski, kojom dominira novi logo, i na stražnjem dijelu, gdje je velikim slovima ispisan natpis Crossland. Prilikom redizajna Crossland je izgubio dodatak „X“, kao i nedavno još jedna Opelov SUV Mokka, što je mala, ali opet značajna promjena.

Crossland je prvi model koji je prihvatio karakteristično novo lice marke, a koje je prije samo nekog vremena prvi put pokazano na novoj Opel Mokk...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. travanj 2024 17:02