StoryEditor
Kulturaintervenirali zaštitari

Podijeljene reakcije na nastup Maksima Mrvice u Zadru: dio publike ostao bez daha, a drugi bez strpljenja

Piše PSD.
2. srpnja 2015. - 16:48
Koncertom svjetski poznatoga klavirskog virtuoza Maksima Mrvice na Trgu pet bunara, u utorak navečer otvoreno je 21. zadarsko kazališno ljeto, koje će potrajati do 4. kolovoza. Karizmatični Šibenčanin u Zadru je nastupio u sklopu svoje svjetske turneje s klasičnim repertoarom, na kojoj promovira i novi album “Mezzo e Mezzo”. Na koncertu koji je rasprodan do posljednjeg mjesta, Mrvica je tijekom iznimno sparne večeri, uz dobru količinu znoja, izveo klasična djela Musorgskog, Liszta, Chopina, Skrjabina te svoje najpoznatije obrade poput “Bohemian Rhapsody” i “Godfathera”.

– On jednostavno oduzima dah. Odličan je – kazala je jedna od brojnih poklonica svjetski poznatoga glazbenika iz Krešimirova grada, koji je veliku pozornost publike privukao upravo izvedbom velikoga hita grupe “Queen”.

Velik broj onih koji nisu mogli platiti kartu od 170 kuna, koncert su pratili iz Perivoja kraljice Jelene Madijevke tiskajući se iza mrežaste ograde, gdje su zabilježene i dvije intervencije zaštitara. Zbog neumjesnih i glasnih upadica, iz tog je prostora udaljen jedan od gledatelja koji je tijekom koncerta Mrvici vikao: “Brže sviraj.” Upozorena je i starija žena koja je glasno iznosila mišljenje o koncertu.

– Mislim da je Maksim previše dramatizirao ovu dionicu. Ta dionica nikako ne zaslužuje taj način izvedbe – komentirala je gošća iza ograde za vrijeme mukle tišine tijekom jedne od Mrvičinih izvedbi.

Koncert u Zadru bio je posljednji u nizu njegove serije nastupa s klasičnim repertoarom, koje je prethodno svirao i pred publikom u Slavonskom Brodu, Celju, Krapini, Karlovcu, Puli, Čakovcu i Mariboru. Već 10. srpnja na Ljetnoj pozornici u Opatiji počinje njegova turneja “Adriatic”, u sklopu koje će sa svojim britanskim bendom svirati retrospektivu dosadašnjih deset albuma, te stvari s novog albuma “Mezzo e mezzo”.

Posebnost ovog albuma je upravo u tome što je dio snimljen u klasičnom stilu kroz izvedbu kapitalnog djela Modesta Musorgskog “Slike s izložbe”, dok drugi dio zauzimaju već prepoznatljive Maksimove crossover izvedbe. Na albumu je surađivao sa sve poznatijim hrvatskim pijanistom Matejom Meštrovićem koji je radio klavirske aranžmane za sve skladbe koje je za Maksima na ovom albumu napisao Tonči Huljić.

BOŽANA SVILIČIĆ

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. lipanj 2021 19:31