Snimite li scenu u kojoj obitelj jede nedjeljni ručak, tu nema nekog posebnog uzbuđenja - rekao je veliki Alfred Hitchcock. Opet, ubacite li u tu istu scenu kadar s bombom što otkucava ispod stola, prizor nedjeljnog ručka gledat će se na rubu sjedala. Hrvatska kinematografija prepuna je scena u kojoj obitelji objeduju nedjeljne ručkove, dok ih kamera, snena kao jutro nedjeljno, promatra sa strane u stavu mirno (iznimka je “Kotlovina”).
U “Josefu”, najugodnijem iznenađenju filmskog festivala u Puli, nema obitelji za ručkom, ali da je ima, objektiv Mirka Pivčevića zasigurno bi pratio zbivanja u čestom pokretu i širom otvorenih “kapaka”. Naravno, eksplozivna naprava u tom bi slučaju bila tik ispod stola, pripravna da se svakog trena aktivira, recimo usred zapaljiva razgovora o pol...
U “Josefu”, najugodnijem iznenađenju filmskog festivala u Puli, nema obitelji za ručkom, ali da je ima, objektiv Mirka Pivčevića zasigurno bi pratio zbivanja u čestom pokretu i širom otvorenih “kapaka”. Naravno, eksplozivna naprava u tom bi slučaju bila tik ispod stola, pripravna da se svakog trena aktivira, recimo usred zapaljiva razgovora o pol...