Dalmacija Split

osim što je dijelom nelegalan...

Sapunarov restoran na Benama ima očajne recenzije! Na Tripadvisoru dobio čak 18 jedinica, evo na što su se sve gosti 'Benedikta' požalili, većina je najžešće oplela po istoj stvari...

osim što je dijelom nelegalan...

Prednji dio restorana "Benedikt" na Benama je ilegalan, a kada će se taj dio srušiti još se ne zna. Ali, nije to jedini njihov problem. Ne cvatu im ruže ni što se tiče ocjena na TripAdvisoru, gdje gosti izražavaju svoje nezadovoljstvo uslugom i hranom. Na tu činjenicu ukazalo je i Društvo Marjan na svom Facebook profilu.


Gost iz Nizozemske je kazao kako je usluga bila loša, niti jedna pizza nije bila dostupna, a narudžba nije bila kompletna. Gošća iz Švedske požalila se kako je naručila sedam pizza za koje je trebalo oko pola sata da stignu.

- Kora na nekim pizzama bila je izgorena, a na jednoj od pizza cijelo dno je bilo zagoreno – totalno nejestivo. Sredina druge pizze bila je napuhana, kao što bude na krajevima, što je napravilo ogroman presjek i bila je također nejestiva. Pokušali smo se žaliti zbog pizze s izgorenim dnom, ali na prvu su nam samo rekli kako je to "u redu". Morali smo ući unutar restorana s cijelom pizzom kako bi dobili novu, objašnjava gošća dodajući kako su bili ignorirani ponovno preko 30 minuta kada su pitali račun.

- Pokušali smo se ponovno žaliti zbog vremena koje smo potrošili zbog loše usluge, ali opet su nas ignorirali i samo rekli "Plati sada. Koji je problem? Samo plati sada...". Sve u svemu, užasna usluga. Ne bih preporučila ovaj restoran nikome i tamo samo možete očekivati užasnu uslugu, napisala je gošća iz Švedske. 

 

 

Scott je napisao kako je na restoran naletio tijekom šetnje parkom, ali prije nego što je sjeo nažalost nije provjerio TripAdvisor.

- Pola sata je trebalo kako bi nam uzeli narudžbu, a onda još sat vremena da nam stigne hrana. Konobar nam je rekao da su prestali raditi pizze, ali vidjeli smo da su ih poslužili barem na četiri druga stola. Žao mi je konobara jer je on bio sam na cijeli vanjski prostor, hrana je bila prosječna. 

Gost iz Švicarske istaknuo je kako ne voli davati jednu zvjezdicu, ali kako ovaj "restoran" ne zaslužuje više.

- Prvo smo sjeli na lijevu stranu restorana koja je za goste koji žele naručiti samo piće ili pomfrit. Konobar nas je zamolio da uđemo unutra ako želimo nešto pojesti (u tome nema ništa loše). Međutim, kad smo ušli, čekali smo 10 minuta, a nitko nije uzeo našu narudžbu. Čak je i privlačenje njihove pažnje (kontakt očima) bilo nemoguće jer su ignorirali sve goste koji su sjedili unutra. Odlučili smo otići do njih, pet zaposlenika i direktno ih pitati hoće li uzeti našu narudžbu.

Njihov odgovor je bio "samo sekundu" što se vrlo brzo pretvorilo u dodatnih 20 minuta. Drugi gosti koji su sjeli unutra također su se borili da im netko uzme narudžbu, ali kako su bili uporniji uspjeli su dobiti pažnju konobara nakon desetak minuta. Iako je konobar znao da čekamo već pola sata, uzeo je njihovu narudžbu prvu zbog čega smo napustili restoran. Ukratko, strašna usluga i mali izbor na meniju. Bolje vam je da sami donesete svoje grickalice i potrošiti novac na ukusni sladoled pored restorana, zaključio je Švicarac. 

Od 29 komentara čak je 18 jedinica, a bune se najčešće zbog dugog čekanja i loše usluge koje ni odlična lokacija ne može popraviti.

Ostale recenzije možete pročitati ovdje Restaurant & Bar Benedikt

Naslovnica Split