Da 'žuganje' na društvenim mrežama često može proizvesti i pozitivan efekt, pokazala je prošlog tjedna studentica Filozofskog fakulteta u Splitu Marija Pavić, nakon čije su mini "online revolucije" administratori Hrvatskog Telekoma obećali ispraviti očitu nepravdu.
Ova tvrtka traži 25 studenata za rad u Splitu, za mjesto agenta tehničke podrške, uz početnu satnicu od 16 kuna, iako je na web- stranicama Studentskog centra jasno objavljeno kako je za administrativni posao, ali i rad u telefonskoj centrali preporučena nešto viša cijena, za sat vremena 18 kuna.
Isprovocirana Marija, iako sama nije i nema plan prijaviti se za ovaj posao, kritizirala je tvrtku na njihovim Facebook stranicama i čini se uspjela u naumu.
Mizeran iznos
– Marija, zaprimili smo povratnu informaciju i ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....