StoryEditorOCM
Dalmacijanova shopping meka

Prvi smo obišli grandiozni 'Mall of Split': 6 etaža, 60 tisuća 'kvadrata', more novih brendova i sadržaja...

28. veljače 2016. - 12:57
mall_split3-250216

Ne treba uopće sumnjati da će 3. ožujka zavladati pravi stampedo na najveći regionalni trgovački centar "Mall of Split". Impozantna građevina koja se proteže na šest etaža i preko šezdeset tisuća metara četvornih već mjesecima golica maštu i znatiželjnika i šopingoličara koji će za koji dan konačno moći u to "čudo" zaviriti i iznutra.

Ako hoćete razgledati centar i prije službenog otvaranja, onda su ovo stranice za vas, jer "Slobodna Dalmacija" vas vodi na njegovo svojevrsno otvaranje prije otvaranja.

Nekoliko dana uoči postavljanja crvenog tepiha "Slobodna" je ekskluzivno prošetala golemom šoping oazom, u jeku završnih priprema - postavljanja robe na police, sređivanju izloga, glancanju podova...I ono što vam možemo
reći već na prvu - ako volite provoditi vrijeme po trgovačkim centrima- u ovom će vam ono proći za tren.

Pogotovo ženama, pogotovo na prvom katu, pravoj modnoj meki, gdje su locirani svi oni brendovi, pred čijim će modnim izlozima, kladimo se po što god hoćete, pokleknuti brojne kreditne kartice...Neovisno koliko jak karakter imale.

Da se lakše snađemo, prvo smo svratili kod osobe zadužene sa odnose s javnošću Natalije Bradarić, koja nam je dala glavne karakteristike centra, koje će, kako nama, tako i svim budućim posjetiteljima svakako biti od koristi.

- Centar ima koncept Dioklecijanove pače, podijeljen je na četiri cjeline po vertikali, a svaka je označena svojom bojom. Tako plava zona simbolizira Jadran, zelena Marjan, narančasta Pjacu, a ljubičasta Vestibul. Split i Dalmacija glavne se vodilje ovog vrhunski arhitektiranog centra, koji, zahvaljujući staklarnicima, obiluje prirodnim svjetlom, tako da vjerujemo kako će se svi naši posjetitelji osjećati u njemu maksimalno ugodno.

Centar se sastoji od šest etaža - na etažama -2 i -1 su garaže sa ukupno 2500 parkirnih mjesta, na etažama nula, jedan i dva su prodajna mjesta, a na trećem katu su casino, ugostiteljski objekti, sa, također, pripadajućim garažnim mjestima.



Tako, ukoliko netko želi doći, primjerice, nešto pojesti ili zabaviti se, može vozilom direktno dođi do odredišta, bez da prolazi centrom, komentirala nam je Bradarić, naglašavajući još jedan adut "Malla" po kojem će se izdignuti od splitske konkurencije. A to je radno vrijeme.

- Centar će biti otvoren svakim dan od 9 do 22 sata. Iznimka je Interšpar, koji otvara ranije, te ugostiteljski objekti koji će raditi do 23 sata, govori nam Bradarić, koja nas je potom prepustila svom kolegi Jerku Trogrliću, koji nam je bio svojevrsni domaćin posjeta. Startali smo od prvog kata - onog koji će se mnogima pokazati ponajviše kobnim za sve buduće dolaske.

- U, majku mu!, zalomilo mi se čim smo se na samom dolasku zatekli u tom dijelu centra. Kolega Tom, muško ko' muško, bio je znatno suzdržaniji po pitanju impresija.

- Vidi Tome, "Reserved" - da vidiš kad smo mi, ženske iz gradske bile u Budimpešti, najdraže nam je bilo haračit po ovom dućanu.

- Meni je najdraži "reserved" onaj plavac mali, na to će moj modno ne odveć zaintrigirani kolega, u kojem nisam baš pronašla najidealnijeg sugovornika za podijeliti dojmove. Odmah do njega je još jedan brend koji po prvi put stiže u naše krajeve - Mohito. I jedan i drugi fino su se rasprostranili, kutije se prazne, police se pune, za koji dan bit će tu zainteresiranih koliko hoćeš, jer i jedan i drugi premijerno su u Dalmaciji.

Šetamo dalje, tu je Gap, jedini u Hrvatskoj, koji ovdje ima svojih mnogobrojnih fanova, potom još jedan novitet-Flormar-kozmetička kuća s dugogodišnjom tradicijom, čiji će vas interijer sigurno zaintrigirati, pa Adidas, Mango, Mango za muškarce...ne zna čovjek gdje bi prije gledao.



A onda negdje na prijelazu "Jadrana" i "Marjana" rasprostire se Inditexov dio - jedno od omiljenijih ženskih "svetišta". Po prvi put u Hrvatskoj ova svjetski priznata grupacija smjestila je svoje brendove na jedno mjesto-poredane jedan do drugog-pa samo izvolite...

- Tu su Oysho, potom Zara, koja se rasprostire na golemih 2300 metara četvornih, odmah preko puta je Massimo Dutti, pa Zara Home, odlično "skockani" Pull&Bear, Bershka i Stradivarius... Prvi put na razini Hrvatske predstavit će se svjetski poznati brendovi kao što su Koton, Buzz, Chic i Nine West, govore nam naši domaćini, dok djelatnici spomenutih trgovina "picane" svoju unutrašnjost.

Premda je centar itekako prostran, čak i netko tko i nije na "ti" sa orjentiranjem u prostoru, može se bez problema snaći, zahvaljujući bojama, ali i kružnoj putanji. Za jedan puni krug, sa zaustavljanjima, jasno, trebat će vam jedno dva do tri sata, a budete li cijeli prostor obilazili tim tempom, savjet je da uzmete slobodan dan, kako bi sve mogli odraditi u miru i "natanane". I da ne vodite partnera ukoliko će vam brojiti koliko ste haljina i majica prevrtjeli po rukama.

Dok se spuštamo u prizemlje, pridružio nam se i Zoran Karamatić, zamjenik voditelja centra, koji nadgleda završne pripreme, pazi da sve bude "cakum-pakum".

- Zadovoljni smo. Već je oko 80% centra zakupljeno, a sudeći po interesu do ljeta će gotovo svi prostori biti iznajmljeni. Drago nam je što su zakupci unatoč problemima ostali dio ovog projekta iz čega se najbolje vidi potencijal centra.

Spomenut ću kako će neki od njih ući naknadno, poput britanske modne kuće Debenhams koju očekujemo početkom ljeta, a zauzet će oko 3500 kvadrata, Cinestar ulazi 1. rujna, a naknadno će nam se priključiti još nekolicina njih, kaže Karamatić, koji nas podrobnije upoznaje sa ovom golemom površinom, u kojoj će vam zasigurno upasti u oči i impozantna rasvjeta.

- Kompletan centar ima led rasvjetu, a kako je prostor rađen po principu samoodrživosti, tako imamo i kišnicu koju ćemo koristiti za zalijevanje biljaka, održavanje hortikulture, ali i održavanje nekih sanitarnih dijelova, govori nam Karamatić, kojeg pitamo zna li možda koliko u centru ima žarulja i kolika je rata struje za "Mall".



- Uf,...pa tko bi sve ove svjetiljke pobrojao. A što se tiče električne energije, unatoč štedljivim žaruljama, za očekivati je da cijena neće biti mala, ipak je ovo ogroman prostor, no pravi podatak bit će relevantan tek kada centar "oživi", jer ovo do sada nije pravo mjerilo, priča nam Karamatić koji je posebno naglasio kako je "Mall" centar koji prednjači u Hrvatskoj po kvadraturi otvorenog prostora.

Čak tri tisuće četvornih metara otpada na terase, na kojima će gosti moći uživati u ponudi ugostiteljskih objekata, šetnji i slično...Još da je pogled malo bolji, nitko se ne bi bunio, no dobro...

I nulta etaža ima svoje jake adute. Uz one koji će tu moći obaviti spizu u trgovini od preko 4000 kvadrata, moći će, ukoliko žele, malo i stilizirati i dom, jer tu je i Kare design, potom Akvarel, ali i cjenovno vrlo prihvatljivi Europa mix, zatim su tu pošta, ali i velika trgovina obućom CCC, potom Vero moda i Jack&Jones, Tom Tailor, Diadema, Technomarket, potom novitet-Piazza Italia, ali i mnoštvo drugih brendova, koji žele svojim budućim kupcima priuštiti poseban osjećaj kupnje. Među njima je i Chick, trgovina sa ekskluzivnim brendovima visoke mode, u kojoj će s guštom trgovati birana klijentela.

Penjemo se opet gore, ovoga puta na drugi kat, gdje će se za koji djeca potpuno raspametiti. Doduše i njihovi roditelji, ali na neki drugi način. Riječ je naravno o prvoj dalmatinskoj Lego trgovini, koja istinabog, nije toliko velika, ali ono što joj daje posebnu draž jest ekskluzivnost ponude. Nas je konkretno oduševila kutija s ekipom iz "Teorije velikog praska", tako da, eto, ukoliko želite Sheldona i ostatak družine gledati i u lego izdanju...i to je moguće.

Tu je još i mnogo trgovina u kojima se nude dječji sadržaji, ali i Food court- u kojem ćete se moći okrijepiti u nekoliko restorana.

Jedan od njih je i Ozon - kombinacija bara u kojem možete piti i nešto prezalogajati u jedinstvenom ambijentu za koji je zaslužan drvodjelac iz jednog slavonskog sela. Vlasnik Ante govori nam kako je želio da prostor odiše domaćinskom, ujedno i modernom atmoferom, u čemu je i uspio. Uskoro će u prostoru do njega otvoriti i slastičarnicu u kojoj će se naći i Ivica, Marica i njihova kuća, dakako u slasnim oblicima...



U sve ovo moći ćete se osvjedočiti već u četvrtak, centar na Mejašima otvara u 9 sati, a prigodni program starta u 11 sati. Centar će tada biti besprijekoran ko' mlada nevjesta, jer svi će izlozi "vrištati", svi će se podovi i stakla ulaštiti, sva će se vrata trgovina podići...I dojam će tada biti još potpuniji.

- Naravno da će tu biti mnogih nagradnih igara, naši zakupci prva četiri dana pripremili su posebne popuste, bit će mnogo programa za djecu, predstava, nastupa i slično. Počastit ćemo i naše mnoge goste velikom tortom, dimenzija 2X2 metra, u obliku našeg loga, ali zbog praktičnosti bit će napravljena u obliku muffina. Vjerujem da će se svi odlično provesti, jer program će zbilja biti vrlo raznolik..., najavljuje za kraj Natalija Bradarić.

Besplatan bus do centra

Kako se prvih dana otvaranja centra na Mejašima očekuju velike gužve, iz centra poručuju da je najbolje koristiti javni prijevoz, ali i besplatne autobusne linije koje će sa Sukoišana do centra voziti svako pola sata.
- Svim našim gostima, u vremenu od 3. do 6. ožujka omogućili smo besplatan prijevoz. Dakle, autobus kreće sa autobusne postaje na Sukoišanu, zaustavlja se na Općini, Pazara, te na potezu između dvije bolnice, nakon čega vozi do "Malla". Isto tako, u dogovoru s "Prometom" odlučeno je da će se "pojačati" autobusne linije broj 6 i 18, doznajemo od Natalije Bradarić, koja naglašava kako će se u bliskoj budućnosti realizirati i autonusna postaja pred samim centrom.

Tisuću i pol radnih mjesta

Ono što svakako valja istaknuti jest da otvaranje velikog trgovačkog centra znači i otvaranje novih radnih mjesta, a Mall of Split već na samom otvaranju bilježi oko tisuću djelatnika, dok bi se ta brojka do početka turističke sezone trebala popeti i na tisuću i pol, što u dugom razdoblju velike nezaposlenosti svakako nije zanemarivo.

Mall u brojkama

Riječ je regionalnom centar najnovije generacije sa 61.700 m2 neto prostora i više od 200 prodajnih prostora. Ima oko 2500 parkirnih mjesta uključujući krovni parking, a tu je i optimalan omjer zabavne, prodajne, ugostiteljske ponude te uslužnih sadržaja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
24. travanj 2024 09:05