Upitna sigurnost Pitanje je koliko je tunel u ovom stanju siguran za vožnju, ma koliko god u HŽ-u šutjeli o tome. Novi projekt predviđa dva evakuacijska izlaza, kod NK Splita i kod Sredmanuške ulice. Na postojećoj tunelskoj oblozi na četiri mjesta postavili bi se otvori za odvod dimnih plinova željezničkih vozila. Na još šest mjesta stavili bi se otvori za ventiliranje tunela. Radi protupožarne zaštite planira se instalirati i hidrantska mreža koju bi se na Brodarici spojilo na gradski vodovod. Kad bi gradska uprava dopustila da se sve ovo izvede, bio bi to prvi tunel tolike duljine (od skoro dva kilometra) u Hrvatskoj koji bi bio riješen po pitanju protupožarne zaštite i ventilacije. |
StoryEditorOCM
SplitFerata na čekanju
HŽ bi uredio splitski željeznički tunel, ali Grad ne da lokacijsku dozvolu
18. siječnja 2013. - 21:48
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?