Kako je zimi kada su temperature debelo ispod nule putovati u vozilima koja nemaju grijanje, najbolje znaju oni koji su to iskusili. Jedna skupina svakodnevnih putnika autobusa na relaciji Sinj - Split tvrdi da se za vrijeme putovanja nauživaju cvokotanja od leda. Naime, na našu e-adresu stigla je elektronska pošta sa sljedećim sadržajem:
"Moramo nešto poduzeti zbog sebe i svih drugih koji svaki dan putuju na relaciji Sinj - Split, svako jutro u 6 sati nema grijanja. Šta veći minusi, grijanja sve manje pa bi Vas molili da ih nazovete, možda reagiraju. Mi obični smrtnici zovemo direktora Radalja, on prisluša, na jedno uho uđe, na drugo iziđe, a rezultata NEMA. Učinite nešto. Unaprijed zahvalna putujuća čeljad".
Nazvali smo Dražena Radalja, direktora "Prometa" Sinj, na čije autobuse su se putnici žalili. Radalj je zatražio da mu dostavimo upit preko maila, što smo i učinili.
Odgovor je stigao vrlo brzo.
Direktor Radalj je napisao: "Istina je da smo 7. siječnja imali problem na autobusu iz Sinja za Split s polaskom iz Sinja u 6.00 sati. Došlo je do blokade klima-centra, koji vozač nije uspio deblokirati. Odmah nakon povratka iz Splita kvar je otklonjen. Taj isti autobus vozio je i jutros, 8. siječnja s polaskom u 6 sati iz Sinja za Split i grijanje je uredno funkcioniralo. Promet Sinj je preozbiljna kompanija da bi u ovim zimskim uvjetima vozila bez grijanja".
Stupili smo u kontakt sa skupinom putnika koji su se požalili da grijanje nije radilo. Oni su potvrdili da je u utorak 8. siječnja u autobusu koji je s autobusnog kolodvora u Sinju u 6 sati krenuo za Split grijanje radilo te da je bilo ugodno voziti se. Ali, kazali su, u ponedjeljak 7. siječnja na istoj autobusnoj liniji su cvokotali, dodajući da u posljednje vrijeme to nije bio prvi put da grijanje u autobusu nije uredno radilo. Ako ubuduće bude onako kako to navodi direktor Radalj, putnici će sigurno biti zadovoljni.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....