Dalmacija Šibenik

noćenje 97 eura

Obonjan čeka mlade bogataše

noćenje 97 eura
Do danas su potvrđeni dolasci gostiju iz Francuske, Španjolske, Švedske, Njemačke, SAD-a, Velike Britanije... - naglasio je Kristijan Gržetić

- Šibenik po svojim vizurama i svojoj turističkoj ponudi nije isti grad kakav je bio do ljeta 2014., kada je u funkciju stavljen D-Resort u Mandalini, tvrđava Sv. Mihovil, a sada i otok Obonjan koji će obilježiti Šibenik po inovativnosti kao jedinstven primjer na Mediteranu - izjavio je u utorak u Gradskoj vijećnici šibenski gradonačelnik Željko Burić na svojevrsnoj medijskoj prezentaciji prve sezone projekta Obonjan Rivijera.

Nakon dugog niza godina i sporova s bivšim koncesionarom, Orco grupom, koji su bili omča za vratom gradskog proračuna, sve je okončano s nula kuna štete za grad, a Obonjan će uskoro postati jedna od gradskih destinacija koja će značajno utjecati na proračunske prihode, ali i na drugačije pozicioniranje Šibenika kao turističkog središta.

Novinarima su ekskluzivno predstavljeni koncept, dizajnerska rješenja i detalji budućeg poslovanja projekta, o čijim su poslovnim aspektima i njegovom značaju za razvoj turističke ponude Šibenika govorili savjetnik ministra turizma Ivo Bašić, te u ime investitora Dan Blackledge i Kristijan Gržetić.

Prva sezona na preuređenom i revitaliziranom Obonjanu počet će 18. srpnja i trajat će do polovine rujna, a otok je kapacitiran početno za prihvat 800 gostiju dnevno, pa bi do kraja sezone trebao, kako se planira, izbrojiti ukupno 44.800 posjetitelja.

U ovoj fazi, kako je kazao predstavnik investitora Dan Blackledge, bit će uloženo oko 10 milijuna eura, a samo u marketinške aktivnosti oko 300 tisuća eura. U prvoj sezoni na otoku će biti 130 zaposlenih, i to isključivo domaće radne snage. Smještajni kapaciteti su značajno reducirani za početak, objasnio je Blackledge, zbog problema sa zatečenom infrastrukturom na otoku koje je trebalo otkloniti.

A kada ova infrastruktura bude testirana tijekom ljeta 2016., kao i kvaliteta usluga na otoku, najavio je Blackledge, moći ćemo planirati i dodatne kapacitete.

- Ponuda sadržaja i događanja na otoku kreirana je za sve kulturno usklađene ciljne skupine koje žele posjetiti Hrvatsku, Obonjan i šibensko područje. Smještajna, gastronomska, kao i svi drugi detalji ponude i događanja na Obonjanu kreirani su za potrebe posjetitelja više platežne moći. Time Hrvatska dobiva proizvod koji će uvelike dati doprinos razvoju turističke ponude za kojom naš turizam žudi. Tendencija je da se tijekom idućih nekoliko godina ostvari cilj pozicioniranja branda Obonjana kao prepoznatljive destinacije na globalnoj razini. Trenutne marketinške aktivnosti provode se na velikom broju međunarodnih tržišta, a do danas su potvrđeni dolasci gostiju iz Francuske, Španjolske, Švedske, Njemačke, SAD-a, Velike Britanije... - naglasio je Kristijan Gržetić, napominjući kako su potencijalni gosti Obonjana u dobi od 28 do 40 godina, kako se radi o kulturno osviještenim i materijalno vrlo dobro situiranim posjetiteljima.

Cijena po osobi za noć u čvrstim objetima iznosi 97 eura, a u klimatiziranim šatorima je 60 eura.

- Dugoročni je plan pozicionirati projekt Obonjan Rivijera kao pionira izrade istraživanja usmjerenih prema potrebama ekološke održivosti. Nedavno je uspostavljena suradnja s neprofitnom organizacijom Carbon s kojom se provodi projekt razvoja obnovljive energetske strategije otoka s ciljem razvoja modernog pristupa turizmu i unapređenja turističkih aktivnosti. U trendu sveobuhvatne ponude, organizatori će svim posjetiteljima nuditi cjeloviti doživljaj hrvatske turističke ponude, brojne izlete te obilaske Nacionalnog parka Krka, Kornata, Šibenika i drugih lokacija u okružju - dodao je Gržetić.

U drugoj fazi, u planu je produljenje sezone na 14 tjedana, od početka lipnja do sredine rujna, a u tijeku su dogovori i o otvaranju otoka izvan sezone za različite vrste korporativnih i drugih aktivnosti. Namjera je investitora što čvršće integrirati otok s lokalnom zajednicom, pa su u tom smislu Šibenčani dobrodošli na otok kao posjetitelji i sudionici tamošnjih događanja, naglasio je Gržetić.

U nadolazećim godinama, dodao je, namjeravamo povećati smještajni kapacitet u odnosu na ovu godinu, a na osnovi naših infrastrukturnih planova i potrebe za obogaćenjem kvalitete usluge i upravljanja lancem opskrbe i logistike. Moram također naglasiti kako je kroz provedbu svih planiranih aktivnosti da otok nakon isteka koncesije, u trajanju od 49 godina, vratimo gradu i Hrvatskoj u najboljem mogućem stanju - poručuju investitori.

Potporu projektu Obonjan Rivijera dao je i savjetnik ministra turizma Ivo Bašić, koji je podvukao kako Ministarstvo turizma podržava svako kvalitetno ulaganje u turističku infrastrukturu, a posebice ono koje ima za cilj Hrvatsku pozicionirati kao destinaciju 365.

Upravo ovakvi projekti, koji spajaju sve potencijale Hrvatske – prirodne ljepote, gastronomiju, kulturne i zabavne sadržaje, te novo zapošljavanje - pravac je kojim naš turizam želi i mora ići. Siguran sam da će otok Obonjan poslužiti kao model pametnog ulaganja u hrvatski turizam, a Šibeniku donijeti nove pozitivne brojke", s optimizmom će Bašić.

Naslovnica Šibenik