
Uz neopravdano povećanje cijena koje je posljednjih nekoliko tjedana goruća tema u Hrvatskoj, što ljuti i građane i vlast, pojedine je Šibenčane razljutila i situacija iz jedne prodavaonice u Krešimirovu gradu.
Prema riječima čitateljice koja je željela ostati anonimna, a čiji su podaci poznati redakciji, u dućanu iz sustava trgovačkog lanca "Studenac", u Šibeniku, na adresi Zadarska 2, izravno je oštećena, i to, kako tvrdi, na prilično neugodan način.
Naime, kako navodi naša sugovornica, blagajnice pokraj blagajne, odnosno na mjestu gdje u pravilu drže barkod za skeniranje najlonske vrećice uoči njihove naplate, drže i barkodove dijela drugih namirnica, pa kupcima kroz postupak naplaćivanja vrećice, slučajno ili ne, naplate artikl koji - ne kupe.
U konkretnom slučaju, upravo je na taj način blagajnica našoj čitateljici naplatila pet kilograma krumpira u iznosu od 3,38 eura koje, kako ističe, nije kupila pa joj "kompenzacijom" nije naplaćena najlonska vrećica.
Klijentica je odlaskom iz prodavaonice ponijela račun i kada ga je provjerila, shvatila je da joj je naplaćeno pet kilograma krumpira koje nije kupila umjesto najlonske vrećice koju je zatražila. Sutradan se vratila u taj dućan gdje joj je, uz ispriku i spomenuto obrazloženje vezano uz barkodove, vraćen novac.
- Iskreno, da me blagajnica pitala za tri i pol eura iz bilo kojeg razloga, dala bih joj. Ali ovaj način postupanja i poslovanja smatram nepoštenim i nepristojnim, pogotovo zbog toga što sam sigurna da nisam jedina, već znam za konkretno još dva slučaja u kojima se dogodila potpuno ista stvar i smatram da građane na ovakve stvari treba upozoriti – naglašava Šibenka.
Naša sugovornica smatra da se ovakve situacije najčešće događaju kada je riječ o nešto većoj kupovini, odnosno kada kupci zbog većeg iznosa niti ne provjere račun, već ga uzmu zdravo za gotovo i šutke plate iznos koji im se kaže i koji "izbaci" blagajna.
S konkretnim slučajevima i primjerima iz njihove šibenske prodavaonice pisanim smo se putem obratili komunikacijskom odjelu "Studenca", a zatim su nas zamolili da obavimo telefonski razgovor kako bismo im situaciju što bolje objasnili i približili. Iz telefonskog razgovora doznajemo kako se slučaj istražuje, te kako su "u kontaktu sa voditeljima ‘Studenca‘ u Šibeniku koji obavljaju intenzivne razgovore s djelatnicima".
Poziv je završio bez konkretnog odgovora i rješenja uz prijedlog da bi možda najbolje bilo da ovlašteni iz ciljane poslovnice stupe izravno u kontakt s oštećenim kupcima kako bi se "novonastale neugodnosti što bolje iskomunicirale i ispravile".
No, ipak smo još jednom pisanim putem od "Studenca" zatražili konkretan odgovor na naša pitanja, a njihovo očitovanje prenosimo u cijelosti:
- Nastavno na vaš upit, izvidjeli smo situaciju u prodavaonici na adresi Zadarska ulica 2, Šibenik te nismo utvrdili nepravilnosti u njezinom poslovanju. Ipak, pozivamo kupce ako su doživjeli bilo kakve neugodnosti da nam se slobodno direktno jave na e-mail: upiti-pohvale@studenac.hr.