
U naumu da što više njemačkih gostiju dođe ovog ljeta u Lijepu našu, Hrvatska turistička zajednica je izrazito aktivna upravo na tom području. Kako nas je izvijestila Nera Miličić, voditeljica Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu, njemački ADAC objavio je brošuru u potpunosti posvećenu Hrvatskoj.
Taj najveći njemački, ali i europski automobilski klub, koji broji 22 milijuna članova, objavio je brošuru pod nazivom "Kroatien: ein Land zum Verlieben" ("Hrvatska: zemlja za zaljubiti se"), koja je u potpunosti posvećena Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji.
- ADAC za Nijemce predstavlja najvažniji izvor informacija kada govorimo o putovanjima u inozemstvo, što je posebice važno ako znamo da preko 70 posto gostiju iz Njemačke u pandemijskim godinama svoja putovanja realizira osobnim automobilom. U tom je kontekstu naša suradnja sa ADAC-om od velike važnosti, jer na taj način našim gostima pružamo točne informacije o uvjetima i planiranju putovanja, a dodatno imamo i potporu jedne od najutjecajnijih njemačkih institucija koja uživa veliko povjerenje svojih građana i naših najbrojnijih gostiju, poručila je Miličić, nadodavši kako se Hrvatska u brošuri prikazuje kao destinacija bogate raznolikosti i nezaboravnih doživljaja.
Od hrvatskih regija u brošuri je istaknuta Istra kao pitoreskni poluotok, koji se ističe po srednjovjekovnim gradovima i mjestima, prekrasnim plažama, venecijanskom naslijeđu, rimskim relikvijama i brojnim uvalama. Za Kvarner se navodi da je riječ o regiji koja se ističe po prekrasnoj obali i otocima, od kojih su istaknuti Krk, Rab, Cres i Lošinj. Puno sunca, prirodnih ljepota i kulturnog nasljeđa povezuje se s Dalmacijom, glavni grad Zagreb istaknut je kao središte Hrvatske, dok su Središnja Hrvatska i Slavonija prikazane kao skriveni dragulji naše zemlje.
- O važnosti ADAC-a govori činjenica kako ovo dobrovoljno udruženje uživa najveće povjerenje građana u Njemačkoj te je prva adresa za servisne informacije pri planiranju putovanja. ADAC posluje u više od 150 poslovnica diljem Njemačke i jedan je od naših najvažnijih strateških partnera na njemačkom tržištu, rekao je direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.