
Krajem siječnja svjedočit ćemo povijesnom spajanju najimpresivnijeg mosta preko rijeke Cetine, na 70 metara nadmorske visine povezat će se dva kraja mosta koji sada "vire" iz klisura i portala prilaznih tunela "Omiš" i "Komorjak".
Nedostaje još zadnje "pogurivanje" sekcije mosta, duge 12 metara, da bi prijelaz preko kanjona krške ljepotice iznad Omiša bio napokon spojen i to u vidljivoj duljini od 152 metara, dok je u tunelima "skriveno" po 30 metara nosača na obje strane.
- Na mostu "Cetina" preostalo je još samo jedno potiskivanje od nekih 12 metara. Posljednje potiskivanje se očekuje krajem siječnja - otkrivaju nam iz "Hrvatskih cesta" (HC), investitora omiške obilaznice u sklopu koje se gradi i most, a sve kako bismo sutra napokon dočekali i onu dugoočekivanu brzu, modernu cestu Split-Omiš.
Investitore smo ujedno pitali zašto dijelovi mosta nisu u istoj visini, jer je i golim okom, čak i s veće udaljenosti, vidljiva razlika od gotovo dva metra između istočnog i zapadnog dijela.
- Istina je kako trenutno izvedeni dijelovi mostova nisu na istoj visini. Naime, zbog promjenljive visine poprečnog presjeka mosta prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski.
Nakon posljednjeg potiskivanja obje strane će biti na istoj visini, tako da će se moći međusobno spojiti i cijela konstrukcija konačno fiksirati na ležajeve – preciziraju iz HC-a.