Teče, evo, deseti dan otkako smo Ministarstvu poduzetništva i obrta poslali relativno jednostavna pitanja – koliko košta aktualna kampanja “Zavrti ideju (kotačić)”, u kojoj se Gordan Maras, resorni ministar, samoreklamira, koliko su stajale prethodne, u kojima se bavio sličnom aktivnošću, te koliko je umjestan takav oblik samopromocije – a službenog odgovora nema.
Znate, vjerojatno, o čemu pišemo. Marasovo je ministarstvo odlučilo reklamirati mogućnost trošenja nepovratnih sredstava Europske unije, pa se u televizijskom spotu, nakon niza poduzetnika sa sretnim poslovnim iskustvima, pojavljuje i on te poziva na vrćenje ideje. Radijski spot nudi i kraću verziju sa spikerom i, naravno, nezaobilaznim ministrom.
Znate, vjerojatno, o čemu pišemo. Marasovo je ministarstvo odlučilo reklamirati mogućnost trošenja nepovratnih sredstava Europske unije, pa se u televizijskom spotu, nakon niza poduzetnika sa sretnim poslovnim iskustvima, pojavljuje i on te poziva na vrćenje ideje. Radijski spot nudi i kraću verziju sa spikerom i, naravno, nezaobilaznim ministrom.