Stil Zdravlje

Svjetski dan spavanja

Vrime je za ubit' oko: donosimo vam šest više nego dobrih razloga zbog kojih bi trebali popodnevni odmor uvesti u dnevni raspored

Svjetski dan spavanja

Na današnji datum obilježava se Svjetski dan spavanja, stoga ne škodi podsjetiti kakve sve prednosti za vaše tijelo i zdravlje ima redovni dnevni odmor i popodnevni spavanac. Kad ovo pročitate, vjerujemo da ćete zaključiti da bi uistinu pametno bilo odvojiti dovoljno vremena u danu za kvalitetan san, piše Telegraph.

1. Spavanje vam može spasiti život
Ako imate naviku spavanja popodne, tijelo će vam biti zahvalno jer ono snižava krvni tlak i tako smanjuje rizik od srčanog udara, pokazalo je grčko istraživanje provedeno na 400 sredovječnih muškaraca.

2. Poboljšava koncentraciju
Neki od najvažnijih svjetskih vođa i intelektualaca imali su naviku da poslijepodne odspavaju i odmore mozak, čime su lakše održavali fokus i koncentraciju tijekom dana

3. Osjećat ćete se svježije
Ako nakon ručka odspavate 60 do 90 minuta, dat ćete mozgu vremena da 'napuni baterije', a efekt je jednak kao da ste odspavali punih osam sati

4. Jača produktivnost
Različita istraživanja pokazala su da popodnevni san donosi mnogo prednosti, pa makar 'ubili oko' samo pola sata: imat ćete više energije i biti produktivniji ostatak dana.

5. Poboljšava vam raspoloženje
Još jedno istraživanje pokazalo je da djeca koja nisu dobivala dovoljno popodnevnog sna odrastaju u mrzovoljnije i ćudljivije ljude. Stoga, ne preskačite dnevni odmor i dajte djetetu da spava poslije ručka

via GIPHY

6. Snižava stres
Kratak odmor nakon ručka pomaže vam da snizite level stresa u organizmu, osnažuje kardiovaskularni sustav i poboljšava budnost i pamćenje, pokazalo je jedno španjolsko istraživanje.

Naslovnica Zdravlje