Scena Mozaik

lexus ct 200h

S aktualnim poboljšanjima i doradama djeluje suvremenije i sportskije što ga ponovno vraća u vrh prestižnih kompaktnih hibrida

lexus ct 200h

Lexus je još prije šest godina predstavio svoj luksuzni kompaktni hibridni model CT 200h, a sada je predstavio i osvježenu verziju svog premium kompakta. 

Napravljeno je sveobuhvatno osvježenje, a najveće promjene uslijedile su u unutrašnjosti vozila. Međutim, brojne dorade odnose se i na poboljšani užitak u vožnji. S aktualnim poboljšanjima i doradama sada Lexus CT 200h djeluje suvremenije i sportskije što ga ponovno vraća u vrh prestižnih hibridnih kompakata.

U prethodnih šest godina model CT 200h prodan je u više od 300.000 primjeraka, a od siječnja stiže i u novoj atraktivnoj F Sport izvedbi. Što se tiče hibridnog pogona tu se previše nije ni mijenjalo. Hibridni sklop sastoji se od 1.8-litrenog benzinca posuđenog iz Toyote Prius i elektromotora koji zajedničkim snagama „proizvode“ 136 „konja“. 

Benzinac s unutarnjim sagorijevanjem i Atkinsovim ciklusom raspolaže sa 99 KS, dok elektromotor ima 82 „konja“. S ovim hibridnim pogonom model CT 200h ubrzava do „stotke“ za 10,3 sekunde i postiže maksimalnu brzinu od 180 km/h.

Premda brojke nisu za „pasti po podu“, jer konkurenti iz premium segmenta nude dosta bolje performanse, to ovdje i nije toliko bitno s obzirom na to da se kod hibrida najviše gleda potrošnja.

Naravno, ovaj kompaktni premium hibrid najefikasniji je u gradskoj vožnji gdje su česti zastoji na prometnicama i gdje se svakog časa zaustavlja, pa opet lagano kreće. Do 45 km/h benzinac se ne aktivira tako da uz pažljiviju vožnju može ići i niska potrošnja. A uz nisku potrošnju ide i manja emisija CO2 čime se štiti okoliš.

Ovaj premium hibrid ima prosječnu potrošnju od samo 3,6 l/100 km što je ekvivalent emisiji CO2 od 82 g/km.

Provjerena hibridna tehnologija stavljena u luksuzni kompakt ubuduće će dolaziti s novim detaljima na karoseriji. Redizajnirani su maska hladnjaka, diodna svjetla, branici te aluminijski naplatci od 15 i 17 cola. U unutrašnjosti su nove presvlake sjedala, ali i dorađeni detalji. Najveća novost je unaprijeđena multimedija s velikim središnjim 10,3-inčnim zaslonom kojim se lako i intuitivno rukuje. 

Za upravljanje funkcijama poput navigacije, klime, telefona i svih ostalih funkcija zadužen je Lexus Remote Inteface s kursorom koji djeluje poput računalnog miša. Model CT 200h nudi i svu silu elektronike za sigurnost poput sustava za održavanje u traci, upozorenja na sudar, prepoznavanje znakova te adaptivni tempomat.

Zanimljivo je da se Lexus početkom sljedeće godine na velika vrata vraća na hrvatsko tržište sa svojim modelima u ponudi, uključujući i osvježeni CT 200h čija bi početna cijena trebala biti 215.000 kuna.

Naslovnica Mozaik