Scena Mozaik

bmw m3 cs

Specijalno izdanje visokih sportskih performansi u limitiranoj seriji

bmw m3 cs

BMW je najavio prvi model M3 CS, specijalno izdanje koje donosi visoke sportske performanse ukomponirane u svakodnevnu praktičnost vožnje, a bit će proizveden u limitiranoj seriji od samo 1200 primjeraka.

Na taj način M3 CS nastavlja desetljećima staru tradiciju uspješnih M specijalnih izdanja koja su započela 1988. godine s modelom E30 BMW M3 Evolution.

Motor visokih performansi obujma 3.0 V6 povećava maksimalnu snagu modela M3 koristeći paket Competition za 10 KS, čime raspolaže sa 460 KS. Najsuvremenija M TwinPower Turbo tehnologija pogoni M3 CS od 0 do 100 km/h za samo 3,9 sekundi. Najveća brzina novog posebnog izdanja, koje standardno dolazi s paketom M Driver, elektronički je ograničena na 280 km/h.

S dva turbopunjača, hladnjakom punjenim zrakom, ubrizgavanjem s visokom preciznošću, Valvetronic promjenjivim podešavanjem ventila i potpuno promjenjivim dvostrukim Vanos vremenskim podešavanjem bregastog vratila, 6-cilindarskim rednim motorom, model pruža vrhunske performanse, ali je i jednako dobar pri niskim „đirima“ i po solidnoj potrošnji od 8,3 l/100 km, što je ekvivalent emisiji CO2 od 194 g/km.

Novi BMW M3 CS standardno je opremljen automatskim mjenjačem sa sedam stupnjeva prijenosa i M dvostrukom spojkom (M DCT) sa sustavom Drivelogic. Ovaj najsuvremeniji mjenjač omogućuje automatsku promjenu stupnjeva prijenosa i ručne izmjene brzina uz pomoć polugica na upravljaču.

One mijenjaju brzine u djeliću sekunde bez prekida u snazi, ali koriste dugi sedmi stupanj prijenosa kako bi se održala niska razina „điri“ i smanjila potrošnja goriva tijekom duljih putovanja na autocesti.

Dizajneri BMW-a M odjela podarili su novi izgled modelu M3 CS koji odražava sportsku notu automobila. Značajka potpisa njegova istaknutog prednjeg kraja, zajedno s najsuvremenijim dvostrukim LED prednjim svjetlima su prednji donji dio branika s velikim ulazima za zrak s tri odjeljka.

Linija spojlera na poklopcu prtljažnika je iznova dizajnirana posebno za novi model M3 CS i zajedno djeluje s prednjim razdjelnikom i stražnjim difuzorom kako bi se smanjio dinamički uzgon. Ove komponente izrađene su od laganog i iznimno krutog visoko tehnološkog materijala, a to je plastika ojačana ugljičnim vlaknima (CFRP), kao što su poklopac motora i krov novog BMW-a M3 CS.

Ovjes novog BMW-a M3 CS u velikoj je mjeri isti kao u modelu M3 s Competition paketom. Veze i nosači kotača na prednjoj i stražnjoj osovini izrađeni su od kovanog aluminija i stoga su iznimno lagani. Oni drže neogibljenu masu vozila nisko i pogoduju voznoj dinamici.

M3 CS ima, kao standard, ugrađeni prilagodljiv M ovjes, čija geometrija je podešena kako bi pružila optimizirane performanse na cesti i stazi. Sustavi DSC (dinamička kontrola stabilnosti) koji uključuje M dinamički režim rada i aktivni M diferencijal osiguravaju najbolje moguće prijanjanje u svim uvjetima vožnje.

Sustavi upravljanja za prilagodljivi M ovjes, DSC i aktivni M diferencijal su prilagođeni tako da odgovaraju dinamičkim zahtjevima BMW-a M3 CS, kao što su i postavke elektromehaničkog upravljanja. Vozač ima mogućnost prilagodbe postavki upravljanja i ovjesa prema svojim osobnim željama ili uvjetima ceste u tom trenutku.

Prodaja modela M3 CS počinje u siječnju 2018. godine, od čega će od limitirane serije od 1200 primjeraka 550 komada završiti u SAD-u.

Naslovnica Mozaik