Scena Mozaik

Ponovno izazivaju kontroverze

Vidite li vi išta sporno? 'Rasistička' reklama poznate kozmetičke marke podijelila mišljenja i izazvala žestoke rasprave

Ponovno izazivaju kontroverze

Poznata marka kozmetike za njegu tijela 'Dove' ponovno izaziva konroverze 'rasističkim' reklamama.

Nakon što su 2011. lansirali kampanju koja je izazvala brojne kritike, a za sporno oglašavanje se morali ispričati, čini se da se povijest ponavlja. Tada je u pitanju bila reklama u kojoj žena tamnije boje kože nakon korištenja Dove proizvoda naglo pobijeli, a ovoga puta radi se o sličnoj situaciji, piše portal Independent.

Morali su se čelnici 'Dovea' tako ispričati javnosti zbog reklame u kojoj crna žena nakon korištenja sapuna postane 'čišća' i zbog one u kojoj se tamnoputa žena nakon skidanja majice pretvori u bjelkinju.

No, u cijelu je priču uključena i Azijatkinja, pa skidanje majice i otkrivanje novoga tena nije isključivo vezano uz pojam 'čistoće', tvrde iz Dovea.

"Slika koju smo objavili na Faebooku promašila je bit reklame, a to je bilo obratiti pažnju na različitosti. Duboko nam je žao zbog uvreda koje smo izazvali", objavili su na službenoj stranici ove kozmetičke marke.

Skidanje majice i 'guljenje kože' koje prikazuje tamnoputu ženu koja se pretvara u bjelkinju prozvano je na društvenim mrežama 'nevjerojatno glupim potezom', a reklama je uspjela podijeliti mišljenja kao ni jedna prije.

Neki, naime, ne vide ništa kontroverzno u činjenici da se prikazuju sve različitosti, pa i one rasne. Dove je ionako oduvijek promicao prihvaćanje svih veličina i oblika, pa su ovim nespretnim potezom samo pokazali kako se uvijek netko može naći uvrijeđen.

Sporna reklama povučena je iako mnogi i dalje ne vide ništa kontroverzno, a vi procijenite sami.

"Moja tamna koža nije neka bolest koje se trebam riješiti vašim proizvodima", napisala je jedna ljutita korisnica na facebook stranici 'Dovea', a na društvenim mrežama krenuli su i komentari drugih ljutitih korisnika.

 

Naslovnica Mozaik