StoryEditorOCM
ŽivotOPEL ONSTAR

Osobni pomoćnik za povezivanje i usluge obuhvaća automatski poziv u slučaju sudara, dijagnostiku vozila i pomoć u slučaju krađe

14. srpnja 2017. - 09:20

S početkom prodaje nove generacije limuzine Insignije Opel je i u Hrvatskoj počeo primjenjivati uslugu Opel OnStar koja je u Europi dostupna već godinu i pol dana. 

Ovaj Opelov osobni pomoćnik za povezivanje i usluge obuhvaća automatski poziv u slučaju sudara, dijagnostiku vozila i pomoć u slučaju krađe što je novi moment u povezivanju pametnih mobilnih telefona i automobila. Konkretno aplikacijom se može locirati pozicija automobila, ali ga i otključati kao i zaključati.

Tu je zatim povezivanje s dežurnim centrom u slučaju nesreće, kvara, a preko telefona se može definirati i navigacija do željenog cilja, rezervirati parkiralište kao i rezervirati sobu preko Booking.coma. Novorazvijenu aplikaciju novinarima je u Zagrebu predstavio Barnabas Palfy, produkt menadžer Opela Sauth...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. travanj 2024 21:55