StoryEditorOCM
Životteški smo hit!

Dok ove ljepotice guštaju u Dalmaciji, na Instagramu za našim lijepim komadićem zemlje uzdišu milijuni!

6. svibnja 2017. - 10:55

Jumbo plakati, televizijske reklame, letci na automobilima i slični marketinški trikovi - sada je već sasvim jasno, postali su stvar prošlosti. Svijet već neko vrijeme živi online, a nove generacije gotovo sve životne trenutke, izbore, stavove i informacije konzumiraju, ali i plasiraju digitalno.

Online prisutnost, koja je svakako imperativ i standard, postala je prva stepenica, odnosno referentna točka u kreiranju mišljenja i donošenju odluka, od toga što ćete jesti, odjenuti, koje ćete vježbe napraviti, do toga gdje ćete otputovati.

Stvar je već otišla toliko daleko da će lijepa fotografija plaže ili dobroga provoda u nekom noćnom klubu koju na društvenim mrežama objave jedva punoljetni, široj javnosti nepoznati ali itekako utjecajni mladići i djevojke, brzinom svjetlosti...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. travanj 2024 04:31