Reklame za određeni proizvod mogu biti sklizak teren, pogotovo kad igrate na kartu masovnog osvajanja emocija. Kompanija Pepsi tu se recimo gadno poskliznula zbog (zlo)upotrebe aktivizma, budući da su manekenku Kendall Jenner iskoristili kao svojevrsnu posrednicu između prosvjednika i policije uz pomoć limenke Pepsija.
S druge strane, kompanija Heineken odabrala je potpuno drugačiji pristup. U reklami, po dvoje potpunih stranaca koji ne znaju ništa jedni o drugima, trebaju surađivati na nekoliko zadataka putem kojih se djelomično upoznaju.
Nakon što zajedničkim naporima i snagama izrade prema uputama barske stolice, šank i postave boce na stol, prikažu im se ranije snimljena videa u kojima svatko govori o svojim svjetonazorima. Neki od njih su poprilično desno po svojim uvjerenjim...
StoryEditorOCM
ŽivotUz čašicu...
Apsolutno moćna reklama iz koje bi i Hrvati mogli puno naučiti: pogledajte zbog čega je oduševila tisuće pivopija
27. travnja 2017. - 23:51
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?