Scena Kultura

(H)IT

Jezivi klaun će rušiti rekorde

(H)IT
Nova verzija horora 'It' u američkim kinima ima premijeru 8. rujna (kod nas dan ranije) i prognozira mu se vikend-otvaranje od preko 50 milijuna dolara, možda i 60. To je cifra kakvu rijetko postiže neki film u rujnu, mjesecu koji poslovično funkcionira kao zatišje pred buru jesenskih hitova. Ukoliko 'Ono' doista utrži 50+ milijuna na samom početku kinodistribucije, ostvarit će najbolje otvaranje svih vremena u rujnu.

Zarada horora “Annabelle: Početak“ još se nije slegla (257 milijuna dolara u tri tjedna prikazivanja u svjetskim kinima), a na velike ekrane već stiže idući izvjesni hit strave i užasa, također s logom kompanije Warner Bros i New Line Cinema.

Radi se o novoj verziji horora “Ono“, snimljenoj prema jednom od omiljenih romana Stephena Kinga, koja bi trebala postati još veći blockbuster od prednastavka “Annabelle“. “It“ u američkim kinima ima premijeru 8. rujna (kod nas dan ranije) i prognozira mu se vikend-otvaranje od preko 50 milijuna dolara, možda i 60.

To je cifra kakvu rijetko postiže neki film u rujnu, mjesecu koji poslovično funkcionira kao zatišje pred buru jesenskih hitova. Ukoliko “Ono“ doista utrži 50+ milijuna na samom početku kinodistribucije, ostvarit će najbolje otvaranje svih vremena u rujnu, i to s kamatama.

Dosadašnji rekorder je obiteljski hororčić-crtić “Hotel Transilvanija 2“ s 48.5 milijuna, a “It“ je hororčina nesuzdržanog “R“ predikata, dakle zabranjen najširoj demografiji gledatelja. Hitoidni potencijal filma je naviješten još otkako je njegov prvi foršpan skupio 197 milijuna pregleda u 24 sata.

Otvorio se s 50-ak milijuna ili manje, horor “Ono“ će svakako trijumfalno načeti sezonu i biti prvi kinohit jeseni, uspješniji od mnogih filmova ovoga ljeta koje je iznjedrilo nekoliko podbačaja. A nedvojbeno će plutati na vrhu box-officea nekoliko tjedana, sve do otvaranja “Kingsmana 2“ i “Lego Ninjago“ 22. rujna, tj. “American Made“  s Tomom Cruiseom, jer prave konkurencije nema izuzev eventualno romantične komedije “Počinjem ponovno“ s Reese Witherspoon.

Marketinška kampanja filma je na vrhuncu. Warner je nedavno ponudio “virtual reality“ iskustvo zaranjanja i plutanja u kanalizacijama gdje vreba klaun Pennywise, s višestrukim “bu“ scenama. U Los Angelesu je od 14. kolovoza otvoren i “The IT Experience: Neibolt House Hollywood“, posjet ukletoj kući jezivog klauna i traje sve do 10. rujna, a trenutno je rasprodan da ne pomaže ni prijava za listu čekanja.

To su odlične vijesti za “It“ i njegov nastavak koji se već priprema. Naime, prvi film u trajanju dva-i-kusur sata (135 minuta) kronološki pokriva polovicu Kingove knjige od nekih 1100 strana. “Ono“ neće ponoviti grešku svježe ekranizacije Kinga, “Kule tmine“, stiješnjene na jedan film od 95 minuta.

Naslovnica Kultura