Scena Društveni život

tako se to radi

Bum hrvatske obale na Instagramu: trendseterice, nabildani gejevi i partijaneri neviđeno promoviraju Dalmaciju

tako se to radi

Većina mlađih turista čim posjeti neku destinaciju odmah 'puca' selfije i stavlja na mrežu, napose Instagram. Takav vid promoviranja je najbolja reklama koju bi da i želimo ne bi mogli platiti novcima.

Tako je i bilo i ove godine, pa su turisti u sezoni 2017. na tu mrežu stavili više stotina tisuća fotografija Hrvatske, a koje su potom 'lajkali' deseci miljuna ljudi diljem svijeta.

Golema je to reklama za naš turizam. Iako nam turisti u posljednje vrijeme prigovaraju zbog nesređinih plaža i smeća na njima (splitski Žnjan), prigradskih splitskih kvartova koji 'podsjećaju na sirijski Alep' (Brda, Sućidar, Kman, Visoka) jer se u njima desetljećima događa urbanistički kaos, ipak je velika većina naših turista zadovoljna odmorom na Jadranu.

"Ovdje sam provela najljepši odmor", "Nikad ljepše vrijeme s prijateljima, dođite svi ovamo", "Ovo je prekrasna zemlja", samo su neki od hvalospjeva ispod tisuća fotografija.

Smo pod #splitcroatia trenutno ima više od 60 tisuća fotografija, potom svi hashtagovi vezani uz Ultru koja se održava u Splitu ima više od 200 tisuća fotografija koje je lajkalo više milijuna ljudi. Među otocima je zasigurno najpopularniji Hvar koji se nalazi na pola milijuna fotografija i videa.

Zanimljivo je vidjeti da na instagramu ima i dosta fotografija gay populacije, prvenstveno nabildanih mlađih frajera, koju Hrvatsku percipiraju kao zemlju za pravi odmor nakon partijanja.

Pa tako jedan 'intagramer' navodi da su partijali na Mikonosu, zatim na na Circuit gay festivalu u Barceloni gdje su upoznali desetke tisuća drugih gayeya, zatim su otputovali u u Izraleu, te na Madrid gay pride. A onda  su, piše ispod fotografije, u prekrasnoj Hrvatskoj unajmili skupocjenu jahtu i odmaraju se u blizini Hvara.



 

 

Naslovnica Društveni život