Sezona sniženja zimske odjeće, zna se, počinje već nakon Božića, no ona prava, takozvana "totalna sniženja", rezervirana su za siječanj. To vrijedi za sve prodavaonice odjeće i obuće, pa i one virtualne, dakle, koje je moguće "vižitati" samo preko društvenih mreža, odnosno web-stranica.
U tom konglomeratu svega i svačega odasvud - od Kine i Nove Gradiške do Bosne i Pariza - nađe se i robe u sivoj zoni zakona, čitaj: lažnjaka.
Riječ je o odjeći, obući i modnim dodacima (torbicama, remenju, novčanicima, privjescima, kapama...) s logom poznatih dizajnera poput Yvesa Sainta Laurena, Guccija, Stelle McCartney, Adidasa, Kenza i brojnih drugih koji, međutim, nisu ni blizu originalu, iako će vam neki trgovci "prodavati priču" da je riječ o direktnom "dealu" s tvornicom i slično...
StoryEditorOCM
Hrvatskashopping u 'komšiluku'
'Totalna sniženja' i online prijevare: Chanel i Gucci iz Brčkog mame naivce popularnim cijenama, no kupovina 'lažnjaka' mogla bi vas skupo koštati
8. siječnja 2018. - 16:01
brcko
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?