Činjenica Isusova rođenja prikazana je kao znanstveni fakt, a Marija, Josip i Duh Sveti kao povijesni entiteti. Od učenika se traži da izaberu nekog sveca i prezentiraju njegovo djelo, a ne nekoga od priznatih znanstvenika, zaslužnih javnih osoba, humanista. Stav da život osobe, odnosno čovjekov životni ciklus, počinje začećem uzeto je kao činjenica o kojoj je postignut konsenzus.
To su samo neki od primjera iz osnovnoškolskih udžbenika koje kao sporne navode iz Udruge "Protagora", udruge za zaštitu prava ireligioznih osoba i promicanje ireligioznog poimanja svijeta. Članovi te udruge analizirali su 162 izdanja, od njih 1223, osnovnoškolskih udžbenika, čitanki i radnih bilježnica triju izdavača, proučavajući zastupljenost i ulogu religijskih sadržaja u njima.
Obrad...
StoryEditorOCM
HrvatskaŠkolski udžbenici puni antiznanstvenog materijala
Što nam to uče djecu: na satu hrvatskog grade - jaslice
30. travnja 2016. - 21:35
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....